Escuela de doctorado
LECTURA Y COMPRENSIÓN
Publicaciones (9) Publicaciones en las que ha participado algún/a investigador/a
2020
-
Actividades aritméticas en el hogar en relación con el procesamiento numérico básico en alumnos preescolares
Revista de educación, Núm. 389, pp. 45-66
-
Adults with dyslexia: how can they achieve academic success despite impairments in basic reading and writing abilities? The role of text structure sensitivity as a compensatory skill
Annals of Dyslexia, Vol. 70, Núm. 1, pp. 115-140
-
Analysis of teacher-student interaction in the joint solving of non-routine problems in primary education classrooms
Sustainability (Switzerland), Vol. 12, Núm. 24, pp. 1-13
-
Conocimiento de maestros en servicio y en formación sobre resolución de problemas aritméticos
Universitas psychologica, Vol. 19, Núm. 1
-
Motivación, Rendimiento en Matemáticas y Prácticas Familiares: un Estudio de su Relación en 1º de Educación Primaria
Psicología educativa, Vol. 26, Núm. 1, pp. 67-75
-
Novices’ performance using hypertext materials: Shedding light on disorientation
Australasian Journal of Educational Technology, Vol. 36, Núm. 4, pp. 189-205
-
READ-COGvid: A Database From Reading and Media Habits During COVID-19 Confinement in Spain and Italy
Frontiers in Psychology, Vol. 11
-
Warm elaborated feedback. Exploring its benefits on post-feedback behaviour
Educational Psychology, Vol. 40, Núm. 9, pp. 1094-1112
-
Written Versus Oral Cues: The Role of Rhetorical Competence in Learning From Texts
Reading Research Quarterly