Publicaciones (9) Publicaciones en las que ha participado algún/a investigador/a

2022

  1. Abordaje proactivo de las dificultades en resolución de problemas aritméticos: propuesta desde el Modelo de Respuesta a la Intervención

    Los ODS: avanzando hacia una educación sostenible : modelos y experiencias en el Máster en Profesor de Educación Secundaria Obligatoria y Bachillerato, Formación Profesional y Enseñanzas de Idiomas (Ediciones Universidad de Salamanca), pp. 415-426

  2. Academic motivation at early ages: Spanish validation of the Elementary School Motivation Scale (ESMS-E)

    Frontiers in Psychology, Vol. 13

  3. Concepciones de lectura y escritura en estudiantes universitarios

    Desarrollando competencias educativas en la Educación Superior (Fragua), pp. 427-442

  4. Fonoaudiología en educación.: Experiencias docentes para la conformación de una Spin-off universitaria

    Areté, Vol. 22, Núm. 1, pp. 27-38

  5. Impact of COVID-19 on the burden of care of families of people with intellectual and developmental disabilities

    Journal of Applied Research in Intellectual Disabilities, Vol. 35, Núm. 2, pp. 577-586

  6. Non-symbolic Ratio Reasoning in Kindergarteners: Underlying Unidimensional Heuristics and Relations With Math Abilities

    Frontiers in Psychology, Vol. 13

  7. Numeral order and the operationalization of the numerical system

    Quarterly Journal of Experimental Psychology, Vol. 75, Núm. 3, pp. 406-421

  8. Supporting the understanding of cardinal number knowledge in preschoolers: Evidence from instructional practices based on finger patterns

    Early Childhood Research Quarterly, Vol. 61, pp. 81-89

  9. Vocabulary depth as preliteracy skill

    Revista de Investigación en Logopedia, Vol. 12, Núm. 2