Publicaciones en colaboración con investigadores/as de Universidad de Cantabria (9)

2022

  1. Analysis of digital self-presentation practices and profiles of Spanish adolescents on Instagram and TikTok

    NAER: Journal of New Approaches in Educational Research, Vol. 11, Núm. 1, pp. 49-63

  2. Knowing how to share and to protect oneself: key factors on digital cybercritical education for children

    El profesional de la información, Vol. 31, Núm. 6

  3. Learn and Entertain: The Invisible Learning Processes of the Younger Generations in Social Networks

    Identity in a Hyperconnected Society: Risks and Educative Proposals (Springer International Publishing), pp. 199-212

2021

  1. Analysis of the prevalence type in the adolescents' social networks use by age and gender

    ACM International Conference Proceeding Series

  2. Contravalores del ethos digital percibidos por futuros formadores

    Comunicar: Revista Científica de Comunicación y Educación, Núm. 69, pp. 57-67

  3. Diversidad cultural en las aulas: Percepciones discentes sobre los valores

    Avances en Educación, TIC e innovación: Aportaciones para la mejora empresarial y social: (Advances in Education, ICT and Innovation: Issues for Business and Social Enhancing) (Dykinson), pp. 155-160

  4. Learn and entertain: the invisible learning processes of the younger generations in social networks

    Identity in a hyperconnected society: risks and educative proposals (Springer Nature Switzerland AG), pp. 199-212

  5. Privacidad en redes sociales: análisis de los riesgos de auto-representación digital de adolescentes españoles

    Revista Latina de Comunicación Social, Núm. 79

2017

  1. Del prosumidor al prodiseñador: el consumo participativo de noticias

    Comunicar: Revista Científica de Comunicación y Educación, Núm. 50, pp. 77-88