Publicaciones (80) Publicaciones en las que ha participado algún/a investigador/a

2020

  1. A case study on antiphospholipid and HIV infection

    Boletin de Malariologia y Salud Ambiental, Vol. 60, Núm. 4, pp. 254-257

  2. A critical reconceptualization of faculty readiness for online teaching

    Distance Education, Vol. 41, Núm. 3, pp. 361-380

  3. A leitura na educação do surdo na Espanha ena Argentina

    Revista UFG, Vol. 20

  4. A tutorial for meta-analysis of diagnostic tests for low-prevalence diseases: Bayesian models and software

    Methodology, Vol. 16, Núm. 3, pp. 258-277

  5. Actitudes de los escolares ante la llegada de población migrante: Estudio comparativo y aproximación al desarrollo de buenas prácticas educativas

    Educatio siglo XXI: Revista de la Facultad de Educación, Vol. 38, Núm. 1, pp. 229-252

  6. An Exploration of Factors Linked to Academic Performance in PISA 2018 Through Data Mining Techniques

    Frontiers in Psychology, Vol. 11

  7. An international comparative study of practicum mentors: Learning about ourselves by learning about others

    Teaching and Teacher Education, Vol. 90

  8. Animación Sociocultural en el 1º Ciclo:: ¿Cuáles son los Beneficios de Promover la Integración Escolar?

    Cuestiones pedagógicas: Revista de ciencias de la educación, Núm. 29, pp. 90-101

  9. Aprendizaje basado en proyectos por medio de la plataforma YouTube para la enseñanza de matemáticas en Educación Primaria

    Education in the knowledge society (EKS), Núm. 21

  10. Assessed by Machines: Development of a TAM-Based Tool to Measure AI-based Assessment Acceptance Among Students

    IJIMAI, Vol. 6, Núm. 4, pp. 80-86

  11. Assessment of Kahoot’s employment in university teaching based on student considerations

    RISTI - Revista Iberica de Sistemas e Tecnologias de Informacao, Vol. 2020, Núm. 37, pp. 16-30

  12. Blended learning in tertiary education: Teachers' beliefs according to the technology acceptance model

    International Journal of Learning Technology, Vol. 15, Núm. 4, pp. 341-359

  13. Chinese student teachers’ teaching practicum experiences: Insights from transformative learning, third space, and dialogical-self theory

    International Journal of Educational Research, Vol. 103

  14. Comparative research in the digital competence of the pre-service education teacher: Face-to-face vs blended education and gender

    Journal of E-Learning and Knowledge Society, Vol. 16, Núm. 3, pp. 1-9

  15. Competencia digital docente para la reducción de la brecha digital: Estudio comparativo de España y Costa Rica

    Trípodos, Núm. 46, pp. 77-96

  16. Competencias digitales en la formación de tutores virtuales en la Universidad Técnica del Norte, Ibarra-Ecuador

    Formación Universitaria, Vol. 13, Núm. 5, pp. 269-282

  17. Conocimientos matemáticos al acceder a la universidad: Un estudio diacrónico (1999-2017) con estudiantes de Ingeniería

    Bordón: Revista de pedagogía, Vol. 72, Núm. 2, pp. 119-133

  18. Cómo evalúan los profesores: Análisis de caso de una escuela normal con ayuda del software webQDA

    New Trends in Qualitative Research, Vol. 2

  19. Digicraft: A pedagogical innovative proposal for the development of the digital competence in vulnerable children

    Sustainability (Switzerland), Vol. 12, Núm. 23, pp. 1-15

  20. Digital competence of early childhood education teachers: attitude, knowledge and use of ICT

    European Journal of Teacher Education, Vol. 43, Núm. 2, pp. 210-223