Departamento
DIDÁCTICA, ORGANIZACIÓN Y MÉTODOS DE INVESTIGACIÓN
Publicaciones (80) Publicaciones en las que ha participado algún/a investigador/a
2020
-
A case study on antiphospholipid and HIV infection
Boletin de Malariologia y Salud Ambiental, Vol. 60, Núm. 4, pp. 254-257
-
A critical reconceptualization of faculty readiness for online teaching
Distance Education, Vol. 41, Núm. 3, pp. 361-380
-
A leitura na educação do surdo na Espanha ena Argentina
Revista UFG, Vol. 20
-
A tutorial for meta-analysis of diagnostic tests for low-prevalence diseases: Bayesian models and software
Methodology, Vol. 16, Núm. 3, pp. 258-277
-
Actitudes de los escolares ante la llegada de población migrante: Estudio comparativo y aproximación al desarrollo de buenas prácticas educativas
Educatio siglo XXI: Revista de la Facultad de Educación, Vol. 38, Núm. 1, pp. 229-252
-
An Exploration of Factors Linked to Academic Performance in PISA 2018 Through Data Mining Techniques
Frontiers in Psychology, Vol. 11
-
An international comparative study of practicum mentors: Learning about ourselves by learning about others
Teaching and Teacher Education, Vol. 90
-
Animación Sociocultural en el 1º Ciclo:: ¿Cuáles son los Beneficios de Promover la Integración Escolar?
Cuestiones pedagógicas: Revista de ciencias de la educación, Núm. 29, pp. 90-101
-
Aprendizaje basado en proyectos por medio de la plataforma YouTube para la enseñanza de matemáticas en Educación Primaria
Education in the knowledge society (EKS), Núm. 21
-
Assessed by Machines: Development of a TAM-Based Tool to Measure AI-based Assessment Acceptance Among Students
IJIMAI, Vol. 6, Núm. 4, pp. 80-86
-
Assessment of Kahoot’s employment in university teaching based on student considerations
RISTI - Revista Iberica de Sistemas e Tecnologias de Informacao, Vol. 2020, Núm. 37, pp. 16-30
-
Blended learning in tertiary education: Teachers' beliefs according to the technology acceptance model
International Journal of Learning Technology, Vol. 15, Núm. 4, pp. 341-359
-
Chinese student teachers’ teaching practicum experiences: Insights from transformative learning, third space, and dialogical-self theory
International Journal of Educational Research, Vol. 103
-
Comparative research in the digital competence of the pre-service education teacher: Face-to-face vs blended education and gender
Journal of E-Learning and Knowledge Society, Vol. 16, Núm. 3, pp. 1-9
-
Competencia digital docente para la reducción de la brecha digital: Estudio comparativo de España y Costa Rica
Trípodos, Núm. 46, pp. 77-96
-
Competencias digitales en la formación de tutores virtuales en la Universidad Técnica del Norte, Ibarra-Ecuador
Formación Universitaria, Vol. 13, Núm. 5, pp. 269-282
-
Conocimientos matemáticos al acceder a la universidad: Un estudio diacrónico (1999-2017) con estudiantes de Ingeniería
Bordón: Revista de pedagogía, Vol. 72, Núm. 2, pp. 119-133
-
Cómo evalúan los profesores: Análisis de caso de una escuela normal con ayuda del software webQDA
New Trends in Qualitative Research, Vol. 2
-
Digicraft: A pedagogical innovative proposal for the development of the digital competence in vulnerable children
Sustainability (Switzerland), Vol. 12, Núm. 23, pp. 1-15
-
Digital competence of early childhood education teachers: attitude, knowledge and use of ICT
European Journal of Teacher Education, Vol. 43, Núm. 2, pp. 210-223