PSICOLOGÍA
Escuela de doctorado
Universidad de Valladolid
Valladolid, EspañaPublicaciones en colaboración con investigadores/as de Universidad de Valladolid (52)
2024
-
Environmental values and education in Spanish universities: a questionnaire validation
International Journal of Sustainability in Higher Education, Vol. 25, Núm. 1, pp. 161-181
-
La información sobre la Covid-19 en los medios digitales ecuatorianos
Revista de Comunicación y Salud: RCyS, Vol. 14, Núm. 1, pp. 1-15
-
Teleworking Effects on Mental Health—A Systematic Review and a Research Agenda
International Journal of Environmental Research and Public Health, Vol. 21, Núm. 3
-
Understanding social entrepreneurial intention in higher education: does gender and type of study matter?
Studies in Higher Education, Vol. 49, Núm. 4, pp. 670-689
2023
-
A Review of the Use of PLS-SEM in Neuromarketing Research: Revisión del uso del PLS-SEM en las investigaciones sobre neuromarketing
Index.comunicación: Revista científica en el ámbito de la Comunicación Aplicada, Vol. 13, Núm. 2, pp. 119-146
-
Aprendizaje-servicio como herramienta de innovación social para crear aulas emprendedoras y sostenibles: CREApS
Persona, empresa, sociedad y emprendimiento en el contexto de los ODS (Dykinson), pp. 538-542
-
El videojuego como motor de la trama fílmica: una intertextualidad en auge
Convergencia: Revista de ciencias sociales, Vol. 30, Núm. 1
-
Ficción audiovisual de Marie Curie: más allá de la divulgación científica
Fotocinema: revista científica de cine y fotografía, Núm. 27, pp. 87-111
-
How are goals born?: External and internal factors in European soccer
Cultura, ciencia y deporte, Vol. 18, Núm. 56, pp. 95-117
-
Intención de compra y confianza del consumidor en las empresas de venta-online del sector moda de Ecuador y Perú
Redmarka: revista académica de marketing aplicado, Vol. 27, Núm. 1, pp. 40-54
2022
-
Implementation of school mediation programs as a tool for conflict resolution in Ecuadorian adolescents
EDULEARN22 Proceedings: 14th International Conference on Education and New Learning Technologies : July 4th-6th, 2022
2021
-
Examining the suitability of the list of indicators describing age-related typical support needs
International Journal of Environmental Research and Public Health, Vol. 18, Núm. 2, pp. 1-20
-
La prevención de casos de psicosis ¿es posible?: propuesta de un modelo atencional basado en lo importante para la persona
Terapia de aceptación y compromiso en psicosis: aceptación y recuperación por niveles (ART) (Pirámide), pp. 553-593
-
Mindfulness y empoderamiento en la persona con psicosis
Terapia de aceptación y compromiso en psicosis: aceptación y recuperación por niveles (ART) (Pirámide), pp. 808-845
-
Usability and User Experience of Cognitive Intervention Technologies for Elderly People With MCI or Dementia: A Systematic Review
Frontiers in Psychology, Vol. 12
2020
-
A little garbage in, lots of garbage out: Assessing the impact of careless responding in personality survey data
Behavior Research Methods, Vol. 52, Núm. 6, pp. 2489-2505
-
Computer-based cognitive rehabilitation program GRADIOR for mild dementia and mild cognitive impairment: new features
BMC Medical Informatics and Decision Making, Vol. 20, Núm. 1
-
Toward a better “person–environment fit” through items calibration of the sis-c
International Journal of Environmental Research and Public Health, Vol. 17, Núm. 10
-
Treatment of Depression in Primary Care with Computerized Psychological Therapies: Systematic Reviews
Journal of Medical Systems, Vol. 44, Núm. 3
2019
-
Examining measurement invariance and differences across groups in the support needs of children with and without intellectual disability
Journal of Applied Research in Intellectual Disabilities, Vol. 32, Núm. 6, pp. 1535-1548