Benito Arias Martínez-rekin lankidetzan egindako argitalpenak (33)

2021

  1. Quantitative research in education

    Handbook of Research on Teacher Education in History and Geography (Peter Lang AG), pp. 35-51

2020

  1. A little garbage in, lots of garbage out: Assessing the impact of careless responding in personality survey data

    Behavior Research Methods, Vol. 52, Núm. 6, pp. 2489-2505

  2. Evaluación: psicometría

    Manual básico de psiquiatría de la infancia y la adolescencia (Ediciones Universidad de Valladolid (EdUVa)), pp. 95-119

  3. Toward a better “person–environment fit” through items calibration of the sis-c

    International Journal of Environmental Research and Public Health, Vol. 17, Núm. 10

2019

  1. Assessing the Quality of Heritage Education Programs: Construction and Calibration of the Q-Edutage Scale

    Revista de psicodidáctica, Vol. 24, Núm. 1

  2. Exploración de la estructura fenotípica del trastorno por déficit de atención con hiperactividad (TDAH): subtipos frente a continuo de gravedad

    Psicología conductual = behavioral psychology: Revista internacional de psicología clínica y de la salud, Vol. 27, Núm. 1, pp. 69-85

  3. Invariance of parent ratings of attention deficit hyperactivity disorder symptoms for children with and without intellectual disability

    Journal of Applied Research in Intellectual Disabilities, Vol. 32, Núm. 2, pp. 288-299

2018

  1. La estructura de las actitudes hacia las personas con discapacidad: modelos de redes y modelos estructurales

    Siglo Cero: Revista Española sobre Discapacidad Intelectual, Vol. 49, Núm. 1, pp. 69-87

  2. Non-reciprocal Friendships in a School-Age Boy with Autism: The Ties that Build?

    Journal of Autism and Developmental Disorders, Vol. 48, Núm. 9, pp. 2980-2994

  3. Validity Evidence Based on Internal Structure of Scores of the Emotional Quotient Inventory: Youth Version Short (EQ-i: YV-S) in a Chinese Sample

    Journal of Psychoeducational Assessment, Vol. 36, Núm. 6, pp. 576-587