Supervised theses (94) Theses supervised by Department members View defended theses

2021

  1. Consumer Loyalty and Supplier Switch in SMEs: The Hairdresser Case

    Ángel López Jáuregui

    Supervised by María Mercedes Martos Partal
  2. Analítica de datos y calidad de la información para la toma de decisiones del marketing

    Manuel Alejandro Morales Serazzi

    Supervised by María Mercedes Martos Partal y Óscar González Benito
  3. Women, accounting, academia and business: history and current affairs of the female struggle in a patriarchal context

    Maria Victoria Uribe-Bohórquez

    Supervised by Isabel María García Sánchez
  4. Perspectivas empresariales sobre sistemas de gestión de seguridad alimentaria

    Dora Lucía Rincón Ballesteros

    Supervised by Javier González Benito y Gustavo Sebastián Lannelongue Nieto

2020

  1. The effect of integrating with suppliers and customers on operational performance: evidence from Brazilian manufacturers

    Hannah de Oliveira Santos Bezerra

    Supervised by Javier González Benito y Gustavo Sebastián Lannelongue Nieto
  2. eWOM effects on business performance in rural tourism accommodation

    Antonio José Dumont Vilares Teixeira de Melo

    Supervised by Pablo Antonio Muñoz Gallego y Rosa María Hernández Maestro
  3. Private label supplier disclosure: implications for manufacturers, retailers and consumers

    Samanta Pérez Santamaría

    Supervised by María Mercedes Martos Partal y Álvaro Garrido Morgado
  4. Blended learning com jogos de empresas para desenvolver soft skills na educação executiva e gerencial: Um quase-experimento

    Sheila Serafim da Silva

    Supervised by Luis Vázquez Suárez

2018

  1. La propiedad familiar y las fusiones y adquisiciones: un estudio bajo la óptica de la riqueza socioemocional

    Fernando Enrique Reyes Reina

    Supervised by Isabel Suárez González
  2. Análisis multivariante de las prácticas de responsabilidad social corporativa y su evolución en el tiempo

    Víctor Amor Esteban

    Supervised by Purificación Galindo Villardón y Isabel María García Sánchez
  3. Análisis experimental de soluciones no jerárquicas a la ineficiencia de los equipos: altruismo, fianzas y liderazgo

    Carlos Eduardo Jijena Michel

    Supervised by Javier Perote Peña y José Vicente Lorente
  4. Las estrategias de marketing y competitividad de las micro y pequeñas empresas en las zonas periféricas: el caso de Brasil

    José Francisco dos Reis Neto

    Supervised by Pablo Antonio Muñoz Gallego