Teses dirixidas (101) Teses dirixidas por miembros de Departamento Ver tese defendida

2023

  1. Board gender diversity and sustainability performance & disclosure

    Amorelli Moreira, María Florencia

    Dirixida por Isabel María García Sánchez
  2. Influencia de las características individuales del liderazgo franquiciador sobre las decisiones organizativas de responsabilidad social corporativa (rsc) y riesgo de las cadenas de franquicias españolas

    Fernández Muiños, María

    Dirixida por Luis Vázquez Suárez y Roberto Sánchez Gómez
  3. The CSR policy of family firms: the trade-off between internal and external stakeholders, persistence and financial consequences

    Rivera Franco, María del Pilar

    Dirixida por Isabel Suárez González y Ignacio Requejo Puerto
  4. The influence of employment protection and firm-level factors on labor investment decisions

    Vaz Palmeira, Rafael

    Dirixida por Julio Pindado García y Ignacio Requejo Puerto

2022

  1. Business groups and the advantage of employment flexibility

    Doucet Sánchez, Pablo Francisco

    Dirixida por Isabel Suárez González y Ignacio Requejo Puerto
  2. Forma organizativa, género de los franquiciados y desempeño de los establecimientos de las cadenas de franquicias: evidencias de los sectores de la restauración, la distribución de moda y los supermercados

    MEJIA VASQUEZ, PERICLES RAMON

    Dirixida por Luis Vázquez Suárez
  3. Machine learning and econometric applications for increasing profitability and efficiency: a case study on sustainable production and trade in agro-based industries

    pérez pons, maria eugenia

    Dirixida por Juan Manuel Corchado Rodríguez y Javier Parra Domínguez
  4. Sensory stimuli to influence customer engagement in digital contexts

    Valenzuela Gálvez, Evelyn Sophía

    Dirixida por Óscar González Benito y Álvaro Garrido Morgado
  5. Social Accounting: analysis of the disclosure on labor practices and human rights and its determinants

    Monteiro, Albertina Paula Moreira

    Dirixida por Isabel María García Sánchez

2021

  1. Analítica de datos y calidad de la información para la toma de decisiones del marketing

    Morales Serazzi, Manuel Alejandro

    Dirixida por María Mercedes Martos Partal y Óscar González Benito
  2. Consumer Loyalty and Supplier Switch in SMEs: The Hairdresser Case

    López Jáuregui, Ángel

    Dirixida por María Mercedes Martos Partal
  3. Perspectivas empresariales sobre sistemas de gestión de seguridad alimentaria

    RINCON BALLESTEROS, DORA LUCIA

    Dirixida por Javier González Benito y Gustavo Sebastián Lannelongue Nieto
  4. Women, accounting, academia and business: history and current affairs of the female struggle in a patriarchal context

    Uribe Bohorquez, Maria Victoria

    Dirixida por Isabel María García Sánchez

2020

  1. Blended learning com jogos de empresas para desenvolver soft skills na educação executiva e gerencial: Um quase-experimento

    Serafim da Silva, Sheila

    Dirixida por Luis Vázquez Suárez
  2. Private label supplier disclosure: implications for manufacturers, retailers and consumers

    Pérez Santamaría, Samanta

    Dirixida por María Mercedes Martos Partal y Álvaro Garrido Morgado
  3. The effect of integrating with suppliers and customers on operational performance: evidence from Brazilian manufacturers

    de Oliveira Santos Bezerra, Hannah

    Dirixida por Javier González Benito y Gustavo Sebastián Lannelongue Nieto
  4. eWOM effects on business performance in rural tourism accommodation

    Antonio José, Dumont Vilares Teixeira de Melo

    Dirixida por Pablo Antonio Muñoz Gallego y Rosa María Hernández Maestro