Publicaciones (103) Publicaciones en las que ha participado algún/a investigador/a

2022

  1. #MeCripple: ableism, microaggressions, and counterspaces on Twitter in Spain

    Disability and Society

  2. Análisis comparativo de la información política publicada en Twitter por los principales medios impresos y digitales en torno a las elecciones generales del 10N de 2019

    adComunica: revista científica de estrategias, tendencias e innovación en comunicación, Núm. 23, pp. 301-328

  3. Análisis crítico de la Universidad española

    Revista SOCYL, Núm. 2, pp. 39-53

  4. Análisis de la dinámica, la estructura y el contenido de los mensajes de Twitter: violencia sexual en #Cuéntalo

    Empiria: Revista de metodología de ciencias sociales, Núm. 53, pp. 89-119

  5. Análisis de las potencialidades de Facebook como herramienta electoral: estudio de caso de las elecciones presidenciales mexicanas en 2018

    Perspectivas de la comunicación, Vol. 15, Núm. 1, pp. 141-181

  6. Análisis interseccional sobre personajes femeninos de distintos colectivos étnicos: Estudio de caso de tres miniseries de Netflix

    Investigaciones feministas, Vol. 13, Núm. 1, pp. 485-496

  7. Approach Developed According to Sustainable Development Goals and Challenges for Future Professionals in Social Intervention

    Social Sciences, Vol. 11, Núm. 2

  8. Apuntes sobre “mujeres con valor”: El estudio acerca la realidad de las mujeres con síndrome de Down en España.

    Actas de coordinación sociosanitaria, Núm. 31, pp. 114-126

  9. Between invisibility and homonormativity: LGBT+ referents for spanish adolescents

    Journal of LGBT Youth, Vol. 19, Núm. 4, pp. 448-468

  10. Big Girls Don’t Cry: An Assessment of Research Units’ Leadership and Gender Distribution in Higher Education Institutions

    Social Sciences, Vol. 11, Núm. 8

  11. Bringing about the data revolution in development: What data skills do aspiring development professionals need?

    Journal of International Development, Vol. 34, Núm. 7, pp. 1381-1397

  12. Business engagement with science: Opening the black box of perception of science in the business sector

    Revista española de documentación científica, Vol. 45, Núm. 1

  13. CSR communication on social media: the impact of source and framing on message credibility, corporate reputation and WOM

    Corporate Communications, Vol. 27, Núm. 3, pp. 543-557

  14. Can active learning techniques simultaneously develop students’ hard and soft skills? Evidence from an international relations class

    PLoS ONE, Vol. 17, Núm. 4 April

  15. Can we improve our neighbourhoods to be more physically active? Residents' perceptions from a qualitative urban health inequalities study

    Health and Place, Vol. 77

  16. Ciberviolencias machistas en Instagram: Relación entre la violencia recibida y el contenido compartido

    IC Revista Científica de Información y Comunicación, Núm. 19, pp. 211-236

  17. Cohort study on educational well-being of children of Chinese origin adopted into transracial and international families in the Spanish education system

    F1000Research, Vol. 10

  18. Conocimiento y percepción de la ciudadanía española sobre el big data y la inteligencia artificial

    Icono14, Vol. 20, Núm. 1

  19. Cómo son los personajes inmigrantes en las series españolas emitidas en plataformas de streaming

    Revista de Comunicación de la SEECI, Núm. 55, pp. 37-56

  20. Dancing across European and Latin-American Borders: Pili and Mili’s transnational musical films of the 1960s

    Transnational Screens, Vol. 13, Núm. 1, pp. 64-79