DIDÁCTICA, ORGANIZACIÓN Y MÉTODOS DE INVESTIGACIÓN
Departamento
Antonio Víctor
Martín García
Catedrático de Universidad
Publicaciones en las que colabora con Antonio Víctor Martín García (36)
2023
-
Use of Exergames with Elderly Adults, a Qualitative Study
Lecture Notes in Networks and Systems
2022
-
Digital Identity and Quality of Life Technologies in the Older Adults
Identity in a Hyperconnected Society: Risks and Educative Proposals (Springer International Publishing), pp. 167-183
-
Nivel de satisfacción en estudiantes de secundaria con el uso de aprendizaje colaborativo mediado por las TIC en el aula
Revista Electrónica Educare, Vol. 26, Núm. 2
-
Systematic review of digital technology acceptance in older adults. Perspective of TAM models
Revista Espanola de Geriatria y Gerontologia, Vol. 57, Núm. 2, pp. 105-117
2021
-
Digital identity and quality of life technologies in the older adults
Identity in a hyperconnected society: risks and educative proposals (Springer Nature Switzerland AG), pp. 167-183
-
Envejecimiento activo y Los Programas Universitarios para Mayores: Estudio sobre la percepción de los participantes
La educación en red. Realidades divesas, horizontes comunes.: XVII Congreso Nacional y IX Iberoamericano de Pedagogía. Libro de actas
-
Envejecimiento activo y los Programas Universitarios para Mayores: estudio sobre la percepción de los participantes
La educación en Red. Realidades diversas, horizontes comunes: XVII Congreso Nacional y IX Iberoamericano de Pedagogía. Santiago de Compostela 7-9 de julio de 2021. Libro de resúmenes
-
Satisfacción del profesorado y alumnado con el empleo de Metodologías de Aprendizaje Colaborativo mediada por las TIC: Dos estudios de casos
Estudios pedagógicos, Vol. 47, Núm. 2, pp. 79-97
2020
-
Blended learning in tertiary education: Teachers' beliefs according to the technology acceptance model
International Journal of Learning Technology, Vol. 15, Núm. 4, pp. 341-359
-
FROM DIGITAL DIVIDE TO CONTENT DIVIDE: THE IMPORTANCE OF APPROPRIATION TECHNOLOGY STAGE IN EDUCATION
14TH INTERNATIONAL TECHNOLOGY, EDUCATION AND DEVELOPMENT CONFERENCE (INTED2020)
-
Perception of teachers on collaborative tools knowledge level mediated by ict and their experience with students
International Journal of Emerging Technologies in Learning, Vol. 15, Núm. 11, pp. 137-161
2019
-
Aplicaciones Móviles y acción socioeducativa. Influencia de las Tecnologías en la construcción de la identidad de género, la educación para la igualdad y la prevención de la violencia. Aplicaciones
La Pedagogía Social en un entorno VICA: ¿viejos problemas, nuevas perspectivas? : Comunicaciones y Conclusiones : Congreso Internacional SIPS 2019/ XXXII Seminario Interuniversitario de Pedagogía Social
-
Exemplification of mixed methodology for the analysis of the use of blended learning environments amongst university teachers
RISTI - Revista Iberica de Sistemas e Tecnologias de Informacao, Vol. 2019, Núm. 33, pp. 16-31
-
Intención y experiencia de uso de entornos blended learning en docentes universitarios
Livro de Atas do 8.º Congresso Ibero-Americano em Investigação Qualitativa: 16 a 19 de junho 2019
-
Perception of blended learning by university teachers of different disciplinary areas
Revista Lusofona de Educacao, Vol. 44, Núm. 44, pp. 117-133
-
TAM and stages of adoption of blended learning in higher education by application of data mining techniques
British Journal of Educational Technology, Vol. 50, Núm. 5, pp. 2484-2500
-
Teachers' Beliefs Towards Blended Learning in Higher Education: A Mixed-Methods Study
Communications in Computer and Information Science
-
Uso de las Metodologías de Aprendizaje Colaborativo con TIC: Un análisis desde las creencias del profesorado
Digital Education Review, Núm. 35, pp. 309-323
2018
-
Convergence between quantitative and qualitative methodological orientations: Mixed models
Advances in Intelligent Systems and Computing
-
Software as a facilitator of quality processes in social sciences research
Quality and Quantity, Vol. 52, Núm. 6, pp. 2515-2533