Publicaciones en las que colabora con Antonio Víctor Martín García (36)

2023

  1. Use of Exergames with Elderly Adults, a Qualitative Study

    Lecture Notes in Networks and Systems

2022

  1. Digital Identity and Quality of Life Technologies in the Older Adults

    Identity in a Hyperconnected Society: Risks and Educative Proposals (Springer International Publishing), pp. 167-183

  2. Nivel de satisfacción en estudiantes de secundaria con el uso de aprendizaje colaborativo mediado por las TIC en el aula

    Revista Electrónica Educare, Vol. 26, Núm. 2

  3. Systematic review of digital technology acceptance in older adults. Perspective of TAM models

    Revista Espanola de Geriatria y Gerontologia, Vol. 57, Núm. 2, pp. 105-117

2021

  1. Digital identity and quality of life technologies in the older adults

    Identity in a hyperconnected society: risks and educative proposals (Springer Nature Switzerland AG), pp. 167-183

  2. Envejecimiento activo y Los Programas Universitarios para Mayores: Estudio sobre la percepción de los participantes

    La educación en red. Realidades divesas, horizontes comunes.: XVII Congreso Nacional y IX Iberoamericano de Pedagogía. Libro de actas

  3. Envejecimiento activo y los Programas Universitarios para Mayores: estudio sobre la percepción de los participantes

    La educación en Red. Realidades diversas, horizontes comunes: XVII Congreso Nacional y IX Iberoamericano de Pedagogía. Santiago de Compostela 7-9 de julio de 2021. Libro de resúmenes

  4. Satisfacción del profesorado y alumnado con el empleo de Metodologías de Aprendizaje Colaborativo mediada por las TIC: Dos estudios de casos

    Estudios pedagógicos, Vol. 47, Núm. 2, pp. 79-97

2020

  1. Blended learning in tertiary education: Teachers' beliefs according to the technology acceptance model

    International Journal of Learning Technology, Vol. 15, Núm. 4, pp. 341-359

  2. FROM DIGITAL DIVIDE TO CONTENT DIVIDE: THE IMPORTANCE OF APPROPRIATION TECHNOLOGY STAGE IN EDUCATION

    14TH INTERNATIONAL TECHNOLOGY, EDUCATION AND DEVELOPMENT CONFERENCE (INTED2020)

  3. Perception of teachers on collaborative tools knowledge level mediated by ict and their experience with students

    International Journal of Emerging Technologies in Learning, Vol. 15, Núm. 11, pp. 137-161

2019

  1. Aplicaciones Móviles y acción socioeducativa. Influencia de las Tecnologías en la construcción de la identidad de género, la educación para la igualdad y la prevención de la violencia. Aplicaciones

    La Pedagogía Social en un entorno VICA: ¿viejos problemas, nuevas perspectivas? : Comunicaciones y Conclusiones : Congreso Internacional SIPS 2019/ XXXII Seminario Interuniversitario de Pedagogía Social

  2. Exemplification of mixed methodology for the analysis of the use of blended learning environments amongst university teachers

    RISTI - Revista Iberica de Sistemas e Tecnologias de Informacao, Vol. 2019, Núm. 33, pp. 16-31

  3. Intención y experiencia de uso de entornos blended learning en docentes universitarios

    Livro de Atas do 8.º Congresso Ibero-Americano em Investigação Qualitativa: 16 a 19 de junho 2019

  4. Perception of blended learning by university teachers of different disciplinary areas

    Revista Lusofona de Educacao, Vol. 44, Núm. 44, pp. 117-133

  5. TAM and stages of adoption of blended learning in higher education by application of data mining techniques

    British Journal of Educational Technology, Vol. 50, Núm. 5, pp. 2484-2500

  6. Teachers' Beliefs Towards Blended Learning in Higher Education: A Mixed-Methods Study

    Communications in Computer and Information Science

  7. Uso de las Metodologías de Aprendizaje Colaborativo con TIC: Un análisis desde las creencias del profesorado

    Digital Education Review, Núm. 35, pp. 309-323