Publicaciones (64) Publicaciones en las que ha participado algún/a investigador/a

2019

  1. A new scale for measuring quality of life in acquired brain injury

    Quality of Life Research, Vol. 28, Núm. 3, pp. 801-814

  2. Absence of posture-dependent and posture-congruent memory effects on the recall of action sentences

    PLoS ONE, Vol. 14, Núm. 12

  3. Análisis del éxito en fútbol según el máximo nivel de logro: El gol

    E-Balonmano.com: Revista de Ciencias del Deporte, Vol. 15, Núm. 3, pp. 175-186

  4. Are Type, Frequency, and Daily Time Equally Valid Estimators of Support Needs in Children With Intellectual Disability? A Multitrait–Multimethod Analysis of the Supports Intensity Scale for Children (SIS-C)

    Assessment, Vol. 26, Núm. 7, pp. 1307-1319

  5. Assessing support needs in children with intellectual disability and motor impairments: measurement invariance and group differences

    Journal of Intellectual Disability Research, Vol. 63, Núm. 12, pp. 1413-1427

  6. Assessing the Quality of Heritage Education Programs: Construction and Calibration of the Q-Edutage Scale

    Revista de psicodidáctica, Vol. 24, Núm. 1

  7. Avanzando en la evaluación de la Autodeterminación: diseño de la Escala AUTODDIS

    Aula abierta, Vol. 48, Núm. 3, pp. 301-310

  8. Capacitismo: un fenómeno sociodemográfico

    Actas de coordinación sociosanitaria, Núm. 25, pp. 179-198

  9. Clinical and therapeutic management of rheumatoid arthritis with biological disease-modifying antirheumatic drugs: RADAR study

    Rheumatology International, Vol. 39, Núm. 12, pp. 2015-2024

  10. Construction and validation of an ADHD screening tool for preschool children: A study with Spanish population

    Revista Evaluar, Vol. 19, Núm. 2

  11. Construction and validation of an ADHD screening tool for preschool children: A study with Spanish population

    Revista Evaluar, Vol. 19, Núm. 2

  12. Developing behavioural indicators for intellectual functioning and adaptive behaviour for ICD-11 disorders of intellectual development

    Journal of Intellectual Disability Research, Vol. 63, Núm. 5, pp. 386-407

  13. Development and validation of a questionnaire to evaluate teacher training for inclusion: the CEFI-R

    Aula abierta, Vol. 48, Núm. 2, pp. 229-238

  14. Educación inclusiva: barreras y facilitadores para su desarrollo. Un estudio desde la percepción del profesorado.

    Profesorado: Revista de curriculum y formación del profesorado, Vol. 23, Núm. 1, pp. 243-263

  15. El impacto del estrés laboral en los trabajadores de los puntos de encuentro familiar en españa

    Revista argentina de clínica psicológica, Vol. 28, Núm. 4, pp. 452-460

  16. En personas con parálisis cerebral, las alteraciones bucodentales constituyen un problema de primera índole

    Maxillaris: Actualidad profesional e industrial del sector dental, Año 21, Núm. 231, pp. 84-89

  17. Escala de Evaluación de la Inclusión (EEI) para centros y servicios para personas con discapacidad: validación preliminar

    Revista de Educación Inclusiva, Vol. 12, Núm. 1, pp. 97-118

  18. Examining measurement invariance and differences across groups in the support needs of children with and without intellectual disability

    Journal of Applied Research in Intellectual Disabilities, Vol. 32, Núm. 6, pp. 1535-1548

  19. Exemplification of mixed methodology for the analysis of the use of blended learning environments amongst university teachers

    RISTI - Revista Iberica de Sistemas e Tecnologias de Informacao, Vol. 2019, Núm. 33, pp. 16-31

  20. Exploración de la estructura fenotípica del trastorno por déficit de atención con hiperactividad (TDAH): subtipos frente a continuo de gravedad

    Psicología conductual = behavioral psychology: Revista internacional de psicología clínica y de la salud, Vol. 27, Núm. 1, pp. 69-85