Instituto
INSTITUTO UNIVERSITARIO DE INTEGRACIÓN EN LA COMUNIDAD
Publicaciones (64) Publicaciones en las que ha participado algún/a investigador/a
2019
-
"En personas con parálisis cerebral, las alteraciones bucodentales constituyen un problema de primera índole"
Maxillaris: Actualidad profesional e industrial del sector dental, Año 21, Núm. 231, pp. 84-89
-
A new scale for measuring quality of life in acquired brain injury
Quality of Life Research, Vol. 28, Núm. 3, pp. 801-814
-
Absence of posture-dependent and posture-congruent memory effects on the recall of action sentences
PLoS ONE, Vol. 14, Núm. 12
-
Análisis del éxito en fútbol según el máximo nivel de logro: El gol
E-Balonmano.com: Revista de Ciencias del Deporte, Vol. 15, Núm. 3, pp. 175-186
-
Are Type, Frequency, and Daily Time Equally Valid Estimators of Support Needs in Children With Intellectual Disability? A Multitrait–Multimethod Analysis of the Supports Intensity Scale for Children (SIS-C)
Assessment, Vol. 26, Núm. 7, pp. 1307-1319
-
Assessing support needs in children with intellectual disability and motor impairments: measurement invariance and group differences
Journal of Intellectual Disability Research, Vol. 63, Núm. 12, pp. 1413-1427
-
Assessing the Quality of Heritage Education Programs: Construction and Calibration of the Q-Edutage Scale
Revista de psicodidáctica, Vol. 24, Núm. 1
-
Avanzando en la evaluación de la Autodeterminación: diseño de la Escala AUTODDIS
Aula abierta, Vol. 48, Núm. 3, pp. 301-310
-
Capacitismo: un fenómeno sociodemográfico
Actas de coordinación sociosanitaria, Núm. 25, pp. 179-198
-
Clinical and therapeutic management of rheumatoid arthritis with biological disease-modifying antirheumatic drugs: RADAR study
Rheumatology International, Vol. 39, Núm. 12, pp. 2015-2024
-
Construction and validation of an ADHD screening tool for preschool children: A study with Spanish population
Revista Evaluar, Vol. 19, Núm. 2
-
Construction and validation of an ADHD screening tool for preschool children: A study with Spanish population
Revista Evaluar, Vol. 19, Núm. 2
-
Developing behavioural indicators for intellectual functioning and adaptive behaviour for ICD-11 disorders of intellectual development
Journal of Intellectual Disability Research, Vol. 63, Núm. 5, pp. 386-407
-
Development and validation of a questionnaire to evaluate teacher training for inclusion: the CEFI-R
Aula abierta, Vol. 48, Núm. 2, pp. 229-238
-
Educación inclusiva: barreras y facilitadores para su desarrollo. Un estudio desde la percepción del profesorado.
Profesorado: Revista de curriculum y formación del profesorado, Vol. 23, Núm. 1, pp. 243-263
-
El impacto del estrés laboral en los trabajadores de los puntos de encuentro familiar en españa
Revista argentina de clínica psicológica, Vol. 28, Núm. 4, pp. 452-460
-
Escala de Evaluación de la Inclusión (EEI) para centros y servicios para personas con discapacidad: validación preliminar
Revista de Educación Inclusiva, Vol. 12, Núm. 1, pp. 97-118
-
Examining measurement invariance and differences across groups in the support needs of children with and without intellectual disability
Journal of Applied Research in Intellectual Disabilities, Vol. 32, Núm. 6, pp. 1535-1548
-
Exemplification of mixed methodology for the analysis of the use of blended learning environments amongst university teachers
RISTI - Revista Iberica de Sistemas e Tecnologias de Informacao, Vol. 2019, Núm. 33, pp. 16-31
-
Exploración de la estructura fenotípica del trastorno por déficit de atención con hiperactividad (TDAH): subtipos frente a continuo de gravedad
Psicología conductual = behavioral psychology: Revista internacional de psicología clínica y de la salud, Vol. 27, Núm. 1, pp. 69-85