NEUROCIENCIAS
École doctorale
Noelia Emma
Flores Robaina
Profesora Titular de Universidad
Publications dans lesquelles il/elle collabore avec Noelia Emma Flores Robaina (9)
2022
-
Aprendizaje activo y autoevaluación a través de la implementación de laplataforma Kahoot! Para la mejora e innovación docente en psicología yeducación
In-Red 2022. VIII Congreso nacional de innovación educativa y docencia en red
-
Autistic Adult Services Availability, Preferences, and User Experiences: Results From the Autism Spectrum Disorder in the European Union Survey
Frontiers in Psychiatry, Vol. 13
-
Intervention Services for Autistic Adults: An ASDEU Study of Autistic Adults, Carers, and Professionals’ Experiences
Journal of Autism and Developmental Disorders, Vol. 52, Núm. 4, pp. 1623-1639
2021
-
Autistic Adult Health and Professional Perceptions of It: Evidence From the ASDEU Project
Frontiers in Psychiatry, Vol. 12
-
Real-World Experiences in Autistic Adult Diagnostic Services and Post-diagnostic Support and Alignment with Services Guidelines: Results from the ASDEU Study
Journal of Autism and Developmental Disorders, Vol. 51, Núm. 11, pp. 4129-4146
2020
-
Spanish Cultural Validation of the Modified Checklist for Autism in Toddlers, Revised
Journal of Autism and Developmental Disorders, Vol. 50, Núm. 7, pp. 2412-2423
2013
-
Análisis preliminar de necesidades y apoyos para la acción tutorial en la Facultad de Psicología
Segundas jornadas de innovación docente en la Universidad de Salamanca
2012
-
Construcción de una escala breve para el análisis de la conducta problemática
Siglo Cero: Revista Española sobre Discapacidad Intelectual, Vol. 43, Núm. 241, pp. 125-126
-
La conducta problemática: un indicador de necesidad de cambio en los servicios residenciales
Siglo Cero: Revista Española sobre Discapacidad Intelectual, Vol. 43, Núm. 241, pp. 124-125