Escuela de doctorado
LECTURA Y COMPRENSIÓN
Artículos (6) Publicaciones en las que ha participado algún/a investigador/a
2019
-
Acompañamiento de cuidadores al proceso escolar de niños de básica primaria
Revista de Investigación e Innovación en Ciencias de la Salud: RIICS, Vol. 1, Núm. 1, pp. 51-59
-
Cross-sectional study of the contribution of rhetorical competence to children's expository texts comprehension between third- and sixth-grade
Learning and Individual Differences, Vol. 71, pp. 31-42
-
Disentangling the mechanisms of symbolic number processing in adults’ mathematics and arithmetic achievement
Cognitive Science, Vol. 43, Núm. 1, pp. 1-24
-
El quehacer en educación inclusiva de un grupo de fonoaudiólogos colombianos: Educación inclusiva
Areté, Vol. 19, Núm. 1, pp. 60-74
-
Inputs lingüísticos en madres de niños con discapacidad intelectual
Revista de Investigación en Logopedia, Vol. 9, Núm. 2, pp. 151-166
-
Teachers’ scaffolding science reading comprehension in low-income schools: how to improve achievement in science
International Journal of Science Education, Vol. 41, Núm. 13, pp. 1827-1847