Publicaciones (17) Publicaciones en las que ha participado algún/a investigador/a

2017

  1. Approaching Erasmus students’ intercultural communicative competence through their socialisation patterns

    Journal of English Studies, Núm. 15, pp. 89-106

  2. Collaborative learning and mobile devices: An educational experience in Primary Education

    Computers in Human Behavior, Vol. 72, pp. 664-677

  3. Fracking the national ethos: The pressures of globalization on sovereignty and justice in Will Ferguson's 419

    Journal of Canadian Studies, Vol. 51, Núm. 1, pp. 134-152

  4. Gloria Fuertes.: Semblanza

    CLIJ: Cuadernos de literatura infantil y juvenil, Año 30, Núm. 278, pp. 36-37

  5. Hosting the crosser: Janette Turner hospitals borderline

    Canadian Literature, Vol. 2017, Núm. 233, pp. 71-87

  6. La reflexividad teatral del escenario a la pantalla

    Tropelias: Revista de teoría de la literatura y literatura comparada, Núm. 2, pp. 409-436

  7. Otras Indias: lo que pueden mostrar las ONGs

    Indialogs: Spanish journal of India studies, Vol. 4, pp. 151-170

  8. Quijobytes: reflejos especulares del mito quijotesco en el ocio electrónico

    TRANS: revista de traductología, Núm. 21, pp. 49-62

  9. Roald Dahl entre bambalinas o se abre el telón: Charlie y la Fábrica de Chocolate. La dramatización como recurso para la enseñanza de la lengua inglesa

    Papeles salmantinos de educación, Núm. 21, pp. 133-142

  10. Seduction as instruction: the female author as Pygmalion in long Eighteenth-Century quixotic novels

    Journal of English Studies, Núm. 15, pp. 7-30

  11. Teaching English to students with special needs:: case of study in a high school of Avila (Spain)

    Verbeia: Journal of English and Spanish Studies = revista de estudios filológicos, Núm. 2, pp. 88-115

  12. The Line and the Limit of Britishness: The Construction of Gibraltarian Identity in M. G. Sanchez’s Writing

    ES Review. Spanish Journal of English Studies, Núm. 38, pp. 27-45

  13. The Use of the Implicit Association Test (IAT) for Sociolinguistic Purposes in South Africa

    Language Matters, Vol. 48, Núm. 2, pp. 69-90

  14. Time and Space in Eliot's and Pound's Modernist Conceptions of History

    AGENDA, Vol. 51, Núm. 3-4, pp. 138-146

  15. Using quizzes to assess and enhance learning of english as a foreign language

    Revista española de lingüística aplicada, Vol. 30, Núm. 1, pp. 323-339

  16. Wonder:: la lucha contra el bullying desde el área de Inglés

    CLIJ: Cuadernos de literatura infantil y juvenil, Año 30, Núm. 280, pp. 46-49

  17. Young white Afrikaans speakers in South Africa: A case of liminal identity?

    Folia Linguistica, Vol. 51, Núm. 3, pp. 639-670