Publicaciones (36) Publicaciones en las que ha participado algún/a investigador/a

2016

  1. "The mobile shall worship thee": cant language in Thomas Shadwell's "The Squire of Alsatia" (1688)

    SEDERI: yearbook of the Spanish and Portuguese Society for English Renaissance Studies, Núm. 26, pp. 175-193

  2. 150 años de Alicia en el País de las Maravillas

    CLIJ: Cuadernos de literatura infantil y juvenil, Año 29, Núm. 274, pp. 26-33

  3. A regional assessment of bilingual programmes in primary and secondary schools: the teachers' views

    Porta Linguarum: revista internacional de didáctica de las lenguas extranjeras, Núm. 25, pp. 79-92

  4. A world of digital competences: Mobile apps, e-citizenship and computacional systems as learning tools

    Proceedings, TEEM '16

  5. Adaptación del léxico del inglés a las necesidades de los estudiantes

    Ibérica: Revista de la Asociación Europea de Lenguas para Fines Específicos ( AELFE ), Núm. 32, pp. 133-152

  6. An Interview with Robert Hass

    Revista de Estudios Norteamericanos, Núm. 20, pp. 195-215

  7. Ana Blandiana and Hölderlin’s Eternal Question

    Glasgow Review of Books

  8. Arranged marriages and interracial love relationships in women's cinema of the South Asian diaspora

    Feminismo/s, Núm. 27, pp. 79-99

  9. Assessing EFL Learners' Ability to Express Emotions Linguistically as a Means of Improving their Communication Skills and Cultural Literacy

    International Conference on Language and Emotion

  10. Centenario Roald Dahl. RoaldDahl:literatura sin fronteras

    CLIJ: Cuadernos de literatura infantil y juvenil, Año 29, Núm. 271, pp. 38-47

  11. Cervantes, Scott y el héroe quijotesco decimonónico

    Erebea: Revista de Humanidades y Ciencias Sociales, Núm. 6, pp. 109-145

  12. Dancing to Create Alternative and Healing Spaces in Mira Nair Films

    Revista internacional de culturas y literaturas, Núm. 19

  13. Digital Technologies in Domain-Specific Language Learning: Gains and Challenges

    Digital Education Review, Núm. 29, pp. 312-316

  14. Educación expandida en la clase de inglés avanzado,inspirada en clil y el uso de las TIC

    CUICIID 2016: congreso Universitario Internacional sobre la comunicación en la profesión y en la Universidad de hoy. Contenidos, investigación, innovación y docencia

  15. Eliot’s Modernist Manifesto

    Transatlantica, Vol. 1

  16. From locus classicus to locus lumpen: Junot Díaz's "aurora"

    Journal of Modern Literature, Vol. 39, Núm. 2, pp. 39-52

  17. Incorporating Problem- Oriented Policing Methodologies into the Syllabus of an English for Law Enforcement Course

    Beyond the universe of languages for specific purposes: the 21st century perspective (Alcalá de Henares : Servicio de Publicaciones de la Universidad de Alcalá, 2016), pp. 49-52

  18. Incorporating problem-oriented policing methodologies into the syllabus of an English for law enforcement course

    Encuentro: revista de investigación e innovación en la clase de idiomas, Núm. 25, pp. 118-123

  19. Kalocsái, Karolina: Communities of Practice and English as a Lingua Franca. A Study of Erasmus Students in a Central European Context

    Journal of English as a Lingua Franca, Vol. 5, Núm. 1, pp. 207-210

  20. Learning goes mobile: Devices and APPS for the practice of contents at tertiary level

    Blended Learning: Concepts, Methodologies, Tools, and Applications (IGI Global), pp. 650-675