Departamento
FILOLOGÍA INGLESA
Publicaciones (36) Publicaciones en las que ha participado algún/a investigador/a
2016
-
"The mobile shall worship thee": cant language in Thomas Shadwell's "The Squire of Alsatia" (1688)
SEDERI: yearbook of the Spanish and Portuguese Society for English Renaissance Studies, Núm. 26, pp. 175-193
-
150 años de Alicia en el País de las Maravillas
CLIJ: Cuadernos de literatura infantil y juvenil, Año 29, Núm. 274, pp. 26-33
-
A regional assessment of bilingual programmes in primary and secondary schools: the teachers' views
Porta Linguarum: revista internacional de didáctica de las lenguas extranjeras, Núm. 25, pp. 79-92
-
A world of digital competences: Mobile apps, e-citizenship and computacional systems as learning tools
Proceedings, TEEM '16
-
Adaptación del léxico del inglés a las necesidades de los estudiantes
Ibérica: Revista de la Asociación Europea de Lenguas para Fines Específicos ( AELFE ), Núm. 32, pp. 133-152
-
An Interview with Robert Hass
Revista de Estudios Norteamericanos, Núm. 20, pp. 195-215
-
Ana Blandiana and Hölderlin’s Eternal Question
Glasgow Review of Books
-
Arranged marriages and interracial love relationships in women's cinema of the South Asian diaspora
Feminismo/s, Núm. 27, pp. 79-99
-
Assessing EFL Learners' Ability to Express Emotions Linguistically as a Means of Improving their Communication Skills and Cultural Literacy
International Conference on Language and Emotion
-
Centenario Roald Dahl. RoaldDahl:literatura sin fronteras
CLIJ: Cuadernos de literatura infantil y juvenil, Año 29, Núm. 271, pp. 38-47
-
Cervantes, Scott y el héroe quijotesco decimonónico
Erebea: Revista de Humanidades y Ciencias Sociales, Núm. 6, pp. 109-145
-
Dancing to Create Alternative and Healing Spaces in Mira Nair Films
Revista internacional de culturas y literaturas, Núm. 19
-
Digital Technologies in Domain-Specific Language Learning: Gains and Challenges
Digital Education Review, Núm. 29, pp. 312-316
-
Educación expandida en la clase de inglés avanzado,inspirada en clil y el uso de las TIC
CUICIID 2016: congreso Universitario Internacional sobre la comunicación en la profesión y en la Universidad de hoy. Contenidos, investigación, innovación y docencia
-
Eliot’s Modernist Manifesto
Transatlantica, Vol. 1
-
From locus classicus to locus lumpen: Junot Díaz's "aurora"
Journal of Modern Literature, Vol. 39, Núm. 2, pp. 39-52
-
Incorporating Problem- Oriented Policing Methodologies into the Syllabus of an English for Law Enforcement Course
Beyond the universe of languages for specific purposes: the 21st century perspective (Alcalá de Henares : Servicio de Publicaciones de la Universidad de Alcalá, 2016), pp. 49-52
-
Incorporating problem-oriented policing methodologies into the syllabus of an English for law enforcement course
Encuentro: revista de investigación e innovación en la clase de idiomas, Núm. 25, pp. 118-123
-
Kalocsái, Karolina: Communities of Practice and English as a Lingua Franca. A Study of Erasmus Students in a Central European Context
Journal of English as a Lingua Franca, Vol. 5, Núm. 1, pp. 207-210
-
Learning goes mobile: Devices and APPS for the practice of contents at tertiary level
Blended Learning: Concepts, Methodologies, Tools, and Applications (IGI Global), pp. 650-675