Artículos (68) Publicaciones en las que ha participado algún/a investigador/a

2021

  1. Beneficios de los programas intergeneracionales en el desarrollo de competencias emocionales

    Estudios pedagógicos, Vol. 47, Núm. 3, pp. 273-290

  2. A cross-cultural study on the influence of cultural values and teacher beliefs on university teachers’ information and communications technology acceptance

    Educational Technology Research and Development, Vol. 69, Núm. 2, pp. 1271-1297

  3. A qualitative study of the cognitive rehabilitation program gradior for people with cognitive impairment: Outcomes of the focus group methodology

    Journal of Clinical Medicine, Vol. 10, Núm. 4, pp. 1-19

  4. Alfabetización en datos: Diseño de un nuevo escenario formativo para el contexto universitario

    Revista Ibero-americana de Ciência da Informação, Vol. 14, Núm. 1, pp. 318-330

  5. An analysis of lgbtqia+ university students’ perceptions about sexual and gender diversity

    Sustainability (Switzerland), Vol. 13, Núm. 21

  6. Análisis multimedia del impacto del confinamiento por COVID-19 en menores con autismo

    New Trends in Qualitative Research, Vol. 7

  7. Aprendizaje activo y competencias socioemocionales en entornos digitales de educación superior

    UTE Teaching & Technology: Universitas Tarraconensis, Núm. 1, pp. 30-49

  8. Are medical residents overloaded? Descriptive study which investigates the absence of the mandatory days-off after an on-call period and its impact in the resident's medical education in the Province of Valencia

    Educacion Medica, Vol. 22, pp. 98-105

  9. Asistencia a clase virtual en directo como factor de éxito académico en estudios de posgrado a distancia

    Revista Virtu@lmente, Vol. 9, Núm. 1, pp. 17-32

  10. Autodeterminación en el ámbito educativo en adolescentes con trastorno del espectro autista

    Siglo Cero: Revista Española sobre Discapacidad Intelectual, Vol. 52, Núm. 2, pp. 101-122

  11. Basic education students’ digital competence in the area of communication: The influence of online communication and the use of social networks

    Sustainability (Switzerland), Vol. 13, Núm. 8

  12. Calidad en e-Learning:: Identificación de sus dimensiones, propuesta y validación de un modelo para su evaluación en Educación Superior

    RIED: revista iberoamericana de educación a distancia, Vol. 24, Núm. 2, pp. 225-244

  13. Competences of the Degree in Pedagogy: Perception from the point of view of the graduates

    Revista Brasileira de Orientacao Profissional, Vol. 22, Núm. 1, pp. 85-98

  14. Competencia Informacional en Educación Primaria: diagnóstico y efectos de la formación en el profesorado y alumnado de Castilla y León (España)

    Revista española de documentación científica, Vol. 44, Núm. 4

  15. Desarrollo de la competencia digital en estudiantes de primaria y secundaria en tres dimensiones: Fluidez, aprendizaje-conocimiento y ciudadanía digital

    RISTI: Revista Ibérica de Sistemas e Tecnologias de Informação, Núm. 44, pp. 5-20

  16. Desarrollo de la competencia visual en educadores: Presentación de un estudio piloto.

    EDMETIC, Vol. 10, Núm. 1, pp. 154-175

  17. Design, validation and implementation of a questionnaire to assess teenagers’ digital competence in the area of communication in digital environments

    Sustainability (Switzerland), Vol. 13, Núm. 12

  18. Development of Digital Competence in primary and secondary students in three dimensions: fluency, learning-knowledge and digital citizenship

    RISTI - Revista Iberica de Sistemas e Tecnologias de Informacao, Vol. 2021, Núm. 44, pp. 5-20

  19. Digital competence in higher education research: A systematic literature review

    Computers and Education, Vol. 168

  20. Digital competence in higher education: Students’ perception and personal factors

    Sustainability (Switzerland), Vol. 13, Núm. 21