Département
DIDÁCTICA, ORGANIZACIÓN Y MÉTODOS DE INVESTIGACIÓN
Articles (69) Publications auxquelles un chercheur a participé
2021
-
Beneficios de los programas intergeneracionales en el desarrollo de competencias emocionales
Estudios pedagógicos, Vol. 47, Núm. 3, pp. 273-290
-
A cross-cultural study on the influence of cultural values and teacher beliefs on university teachers’ information and communications technology acceptance
Educational Technology Research and Development, Vol. 69, Núm. 2, pp. 1271-1297
-
A qualitative study of the cognitive rehabilitation program gradior for people with cognitive impairment: Outcomes of the focus group methodology
Journal of Clinical Medicine, Vol. 10, Núm. 4, pp. 1-19
-
Alfabetización en datos: Diseño de un nuevo escenario formativo para el contexto universitario
Revista Ibero-americana de Ciência da Informação, Vol. 14, Núm. 1, pp. 318-330
-
An analysis of lgbtqia+ university students’ perceptions about sexual and gender diversity
Sustainability (Switzerland), Vol. 13, Núm. 21
-
Análisis multimedia del impacto del confinamiento por COVID-19 en menores con autismo
New Trends in Qualitative Research, Vol. 7
-
Aprendizaje activo y competencias socioemocionales en entornos digitales de educación superior
UTE Teaching & Technology: Universitas Tarraconensis, Núm. 1, pp. 30-49
-
Are medical residents overloaded? Descriptive study which investigates the absence of the mandatory days-off after an on-call period and its impact in the resident's medical education in the Province of Valencia
Educacion Medica, Vol. 22, pp. 98-105
-
Asistencia a clase virtual en directo como factor de éxito académico en estudios de posgrado a distancia
Revista Virtu@lmente, Vol. 9, Núm. 1, pp. 17-32
-
Autodeterminación en el ámbito educativo en adolescentes con trastorno del espectro autista
Siglo Cero: Revista Española sobre Discapacidad Intelectual, Vol. 52, Núm. 2, pp. 101-122
-
Basic education students’ digital competence in the area of communication: The influence of online communication and the use of social networks
Sustainability (Switzerland), Vol. 13, Núm. 8
-
Calidad en e-Learning:: Identificación de sus dimensiones, propuesta y validación de un modelo para su evaluación en Educación Superior
RIED: revista iberoamericana de educación a distancia, Vol. 24, Núm. 2, pp. 225-244
-
Competences of the Degree in Pedagogy: Perception from the point of view of the graduates
Revista Brasileira de Orientacao Profissional, Vol. 22, Núm. 1, pp. 85-98
-
Competencia Informacional en Educación Primaria: diagnóstico y efectos de la formación en el profesorado y alumnado de Castilla y León (España)
Revista española de documentación científica, Vol. 44, Núm. 4
-
Data literacy: Design of a new training scenario for the university context
Revista Ibero-Americana de Ciencia da Informacao, Vol. 14, Núm. 1, pp. 318-330
-
Desarrollo de la competencia digital en estudiantes de primaria y secundaria en tres dimensiones: Fluidez, aprendizaje-conocimiento y ciudadanía digital
RISTI: Revista Ibérica de Sistemas e Tecnologias de Informação, Núm. 44, pp. 5-20
-
Desarrollo de la competencia visual en educadores: Presentación de un estudio piloto.
EDMETIC, Vol. 10, Núm. 1, pp. 154-175
-
Design, validation and implementation of a questionnaire to assess teenagers’ digital competence in the area of communication in digital environments
Sustainability (Switzerland), Vol. 13, Núm. 12
-
Development of Digital Competence in primary and secondary students in three dimensions: fluency, learning-knowledge and digital citizenship
RISTI - Revista Iberica de Sistemas e Tecnologias de Informacao, Vol. 2021, Núm. 44, pp. 5-20
-
Digital competence in higher education research: A systematic literature review
Computers and Education, Vol. 168