Fachbereich
PSICOLOGÍA EVOLUTIVA Y DE LA EDUCACIÓN
Artikel (11) Publikationen, an denen Forscher/innen teilgenommen haben
2016
-
Aspiraciones y conocimientos: ¿cómo explicar que la innovación educativa resulte decepcionante? El caso de la comprensión lectora
Álabe: Revista de Investigación sobre Lectura y Escritura, Núm. 13
-
Desarrollo del lenguaje y preparación para la lectura en Educación Infantil
Revista Padres y Maestros / Journal of Parents and Teachers, Núm. 366, pp. 66-71
-
Efectos de la intervención en conciencia morfológica sobre la lectura, escritura y comprensión: meta-análisis
Anales de psicología, Vol. 32, Núm. 1, pp. 60-71
-
Effects of a voice recognition system on phonological awareness and reading skills in Spanish preschool children
Revista de estudios e investigación en psicología y educación, Vol. 3, Núm. 2, pp. 131-139
-
Humanizando la vejez y el envejecimiento con educación emocional
Atenas, Vol. 2, Núm. 34, pp. 68-80
-
Interpreting survey questions about sexual aggression in cross-cultural research: A qualitative study with young adults from nine european Countries
Sexuality and Culture, Vol. 20, Núm. 1, pp. 1-23
-
Measurement of the severity of disability in community-dwelling adults and older adults: Interval-level measures for accurate comparisons in large survey data sets
BMJ Open, Vol. 6, Núm. 9
-
Novices' need for exploration: Effects of goal specificity on hypertext navigation and comprehension
Computers in Human Behavior, Vol. 60, pp. 121-130
-
Registered Replication Report: Study 1 From Finkel, Rusbult, Kumashiro, & Hannon (2002)
Perspectives on Psychological Science, Vol. 11, Núm. 5, pp. 750-764
-
Resolución de problemas aritméticos verbales ¿Se resuelven mejor si se presentan como problemas auténticos?
Journal for the Study of Education and Development, Infancia y Aprendizaje, Vol. 39, Núm. 2, pp. 364-379
-
The Social Anxiety Questionnaire for Children: Cross-Cultural Assessment with a New Self-Report Measure
Journal of Psychopathology and Behavioral Assessment, Vol. 38, Núm. 4, pp. 695-709