Artículos (14) Publicaciones en las que ha participado algún/a investigador/a

2016

  1. A regional assessment of bilingual programmes in primary and secondary schools: the teachers' views

    Porta Linguarum: revista internacional de didáctica de las lenguas extranjeras, Núm. 25, pp. 79-92

  2. Adaptación del léxico del inglés a las necesidades de los estudiantes

    Ibérica: Revista de la Asociación Europea de Lenguas para Fines Específicos ( AELFE ), Núm. 32, pp. 133-152

  3. An Interview with Robert Hass

    Revista de Estudios Norteamericanos, Núm. 20, pp. 195-215

  4. Ana Blandiana and Hölderlin’s Eternal Question

    Glasgow Review of Books

  5. Cervantes, Scott y el héroe quijotesco decimonónico

    Erebea: Revista de Humanidades y Ciencias Sociales, Núm. 6, pp. 109-145

  6. Eliot’s Modernist Manifesto

    Transatlantica, Vol. 1

  7. From locus classicus to locus lumpen: Junot Díaz's "aurora"

    Journal of Modern Literature, Vol. 39, Núm. 2, pp. 39-52

  8. Opinions on indigenous languages as languages of learning and teaching in Africa: Non-english-speaking unisa-students

    International Journal of Communication and Linguistic Studies, Vol. 14, Núm. 1, pp. 17-31

  9. Optimization of Time in Classroom Listening Comprehension Tasks

    Miscelánea: A journal of english and american studies, Núm. 53, pp. 67-79

  10. Students' perception of the integration of mobile devices as learning tools in pre-primary and primary teacher training degrees

    International Journal of Human Capital and Information Technology Professionals, Vol. 7, Núm. 2, pp. 19-35

  11. The Impact of an Erasmus Placement in Students’ Perception of their Intercultural Communicative Competence

    Journal of Intercultural Communication Research, Vol. 45, Núm. 4, pp. 338-354

  12. The effect of multiple encounters in contextualized learning

    Porta Linguarum: revista internacional de didáctica de las lenguas extranjeras, Núm. 25, pp. 49-62

  13. Un análisis comparativo entre las percepciones del profesorado novel y experto sobre los programas escolares bilingües

    Culture and Education, Cultura y Educación, Vol. 28, Núm. 4, pp. 753-770

  14. When the Provincial Dialects Were the Subject of Conversation: Eighteenth-Century Norfolk Words in BL Add MS 32640

    Dictionaries: Journal of the Dictionary Society of North America, Núm. 37, pp. 99-131