Escuela de doctorado
ESTUDIOS INGLESES AVANZADOS: LENGUAS Y CULTURAS EN CONTACTO
Artículos (14) Publicaciones en las que ha participado algún/a investigador/a
2016
-
A regional assessment of bilingual programmes in primary and secondary schools: the teachers' views
Porta Linguarum: revista internacional de didáctica de las lenguas extranjeras, Núm. 25, pp. 79-92
-
Adaptación del léxico del inglés a las necesidades de los estudiantes
Ibérica: Revista de la Asociación Europea de Lenguas para Fines Específicos ( AELFE ), Núm. 32, pp. 133-152
-
An Interview with Robert Hass
Revista de Estudios Norteamericanos, Núm. 20, pp. 195-215
-
Ana Blandiana and Hölderlin’s Eternal Question
Glasgow Review of Books
-
Cervantes, Scott y el héroe quijotesco decimonónico
Erebea: Revista de Humanidades y Ciencias Sociales, Núm. 6, pp. 109-145
-
Eliot’s Modernist Manifesto
Transatlantica, Vol. 1
-
From locus classicus to locus lumpen: Junot Díaz's "aurora"
Journal of Modern Literature, Vol. 39, Núm. 2, pp. 39-52
-
Opinions on indigenous languages as languages of learning and teaching in Africa: Non-english-speaking unisa-students
International Journal of Communication and Linguistic Studies, Vol. 14, Núm. 1, pp. 17-31
-
Optimization of Time in Classroom Listening Comprehension Tasks
Miscelánea: A journal of english and american studies, Núm. 53, pp. 67-79
-
Students' perception of the integration of mobile devices as learning tools in pre-primary and primary teacher training degrees
International Journal of Human Capital and Information Technology Professionals, Vol. 7, Núm. 2, pp. 19-35
-
The Impact of an Erasmus Placement in Students’ Perception of their Intercultural Communicative Competence
Journal of Intercultural Communication Research, Vol. 45, Núm. 4, pp. 338-354
-
The effect of multiple encounters in contextualized learning
Porta Linguarum: revista internacional de didáctica de las lenguas extranjeras, Núm. 25, pp. 49-62
-
Un análisis comparativo entre las percepciones del profesorado novel y experto sobre los programas escolares bilingües
Culture and Education, Cultura y Educación, Vol. 28, Núm. 4, pp. 753-770
-
When the Provincial Dialects Were the Subject of Conversation: Eighteenth-Century Norfolk Words in BL Add MS 32640
Dictionaries: Journal of the Dictionary Society of North America, Núm. 37, pp. 99-131