Escuela de doctorado
ESTUDIOS INGLESES AVANZADOS: LENGUAS Y CULTURAS EN CONTACTO
Publicaciones (19) Publicaciones en las que ha participado algún/a investigador/a
2017
-
Approaching Erasmus students’ intercultural communicative competence through their socialisation patterns
Journal of English Studies, Núm. 15, pp. 89-106
-
Collaborative learning and mobile devices: An educational experience in Primary Education
Computers in Human Behavior, Vol. 72, pp. 664-677
-
Estrategias docentes de apoyo a alumnos con NEE en centros bilingües de educación primaria
Liderazgo y empoderamiento docente, nuevos retos de la educación inclusiva en la sociedad del conocimiento: XIII Congreso Internacional XXXIII Jornadas de Universidades y Educación Inclusiva
-
Fracking the national ethos: The pressures of globalization on sovereignty and justice in Will Ferguson's 419
Journal of Canadian Studies, Vol. 51, Núm. 1, pp. 134-152
-
Goretti García Morales, María Isabel González Cruz, Carmen Isabel Luján García and María Jesús Rodríguez Medina. 2016. La presencia del inglés en la publicidad televisiva española (2013-2015). Madrid: Síntesis. 143 pp. ISBN: 978-84-9077-264-5
Atlantis: Revista de la Asociación Española de Estudios Anglo-Norteamericanos, Vol. 39, Núm. 1, pp. 273-277
-
Hosting the crosser: Janette Turner hospitals borderline
Canadian Literature, Vol. 2017, Núm. 233, pp. 71-87
-
La reflexividad teatral del escenario a la pantalla
Tropelias: Revista de teoría de la literatura y literatura comparada, Núm. 2, pp. 409-436
-
Ladies-errant, visionaries and romancers: the Quixotic Myth in British fiction (1614-1818)
Re-thinking literary identities: Great Britain, Europe and beyond (València : Universitat de València), pp. 99-116
-
Madres ausentes: recuperando las voces femeninas en "The Female Quixote" (1752) de Charlotte Lennox
Escritoras: silencios y contracanon (Benilde), pp. 115-138
-
Quijobytes: reflejos especulares del mito quijotesco en el ocio electrónico
TRANS: revista de traductología, Núm. 21, pp. 49-62
-
Seduction as instruction: the female author as Pygmalion in long Eighteenth-Century quixotic novels
Journal of English Studies, Núm. 15, pp. 7-30
-
Teaching English to students with special needs:: case of study in a high school of Avila (Spain)
Verbeia: Journal of English and Spanish Studies = revista de estudios filológicos, Núm. 2, pp. 88-115
-
The Crisis of Love in Dionne Brand's Love Enough
Écrire au-delà de la fin des temps? = Writing beyond the end times?: les littératures au Canada et au Québec = the literatures of Canada and Quebec (Innsbruck University Press), pp. 87-102
-
The Line and the Limit of Britishness: The Construction of Gibraltarian Identity in M. G. Sanchez’s Writing
ES Review. Spanish Journal of English Studies, Núm. 38, pp. 27-45
-
The Use of the Implicit Association Test (IAT) for Sociolinguistic Purposes in South Africa
Language Matters, Vol. 48, Núm. 2, pp. 69-90
-
The politics of art and affect in Michael Helm's cities of refuge
Beyond "Understanding Canada": Transnational Perspectives on Canadian Literature (University of Alberta), pp. 193-207
-
Time and Space in Eliot's and Pound's Modernist Conceptions of History
AGENDA, Vol. 51, Núm. 3-4, pp. 138-146
-
Using quizzes to assess and enhance learning of english as a foreign language
Revista española de lingüística aplicada, Vol. 30, Núm. 1, pp. 323-339
-
Young white Afrikaans speakers in South Africa: A case of liminal identity?
Folia Linguistica, Vol. 51, Núm. 3, pp. 639-670