Publicaciones (19) Publicaciones en las que ha participado algún/a investigador/a

2017

  1. Approaching Erasmus students’ intercultural communicative competence through their socialisation patterns

    Journal of English Studies, Núm. 15, pp. 89-106

  2. Collaborative learning and mobile devices: An educational experience in Primary Education

    Computers in Human Behavior, Vol. 72, pp. 664-677

  3. Estrategias docentes de apoyo a alumnos con NEE en centros bilingües de educación primaria

    Liderazgo y empoderamiento docente, nuevos retos de la educación inclusiva en la sociedad del conocimiento: XIII Congreso Internacional XXXIII Jornadas de Universidades y Educación Inclusiva

  4. Fracking the national ethos: The pressures of globalization on sovereignty and justice in Will Ferguson's 419

    Journal of Canadian Studies, Vol. 51, Núm. 1, pp. 134-152

  5. Goretti García Morales, María Isabel González Cruz, Carmen Isabel Luján García and María Jesús Rodríguez Medina. 2016. La presencia del inglés en la publicidad televisiva española (2013-2015). Madrid: Síntesis. 143 pp. ISBN: 978-84-9077-264-5

    Atlantis: Revista de la Asociación Española de Estudios Anglo-Norteamericanos, Vol. 39, Núm. 1, pp. 273-277

  6. Hosting the crosser: Janette Turner hospitals borderline

    Canadian Literature, Vol. 2017, Núm. 233, pp. 71-87

  7. La reflexividad teatral del escenario a la pantalla

    Tropelias: Revista de teoría de la literatura y literatura comparada, Núm. 2, pp. 409-436

  8. Ladies-errant, visionaries and romancers: the Quixotic Myth in British fiction (1614-1818)

    Re-thinking literary identities: Great Britain, Europe and beyond (València : Universitat de València), pp. 99-116

  9. Madres ausentes: recuperando las voces femeninas en "The Female Quixote" (1752) de Charlotte Lennox

    Escritoras: silencios y contracanon (Benilde), pp. 115-138

  10. Quijobytes: reflejos especulares del mito quijotesco en el ocio electrónico

    TRANS: revista de traductología, Núm. 21, pp. 49-62

  11. Seduction as instruction: the female author as Pygmalion in long Eighteenth-Century quixotic novels

    Journal of English Studies, Núm. 15, pp. 7-30

  12. Teaching English to students with special needs:: case of study in a high school of Avila (Spain)

    Verbeia: Journal of English and Spanish Studies = revista de estudios filológicos, Núm. 2, pp. 88-115

  13. The Crisis of Love in Dionne Brand's Love Enough

    Écrire au-delà de la fin des temps? = Writing beyond the end times?: les littératures au Canada et au Québec = the literatures of Canada and Quebec (Innsbruck University Press), pp. 87-102

  14. The Line and the Limit of Britishness: The Construction of Gibraltarian Identity in M. G. Sanchez’s Writing

    ES Review. Spanish Journal of English Studies, Núm. 38, pp. 27-45

  15. The Use of the Implicit Association Test (IAT) for Sociolinguistic Purposes in South Africa

    Language Matters, Vol. 48, Núm. 2, pp. 69-90

  16. The politics of art and affect in Michael Helm's cities of refuge

    Beyond "Understanding Canada": Transnational Perspectives on Canadian Literature (University of Alberta), pp. 193-207

  17. Time and Space in Eliot's and Pound's Modernist Conceptions of History

    AGENDA, Vol. 51, Núm. 3-4, pp. 138-146

  18. Using quizzes to assess and enhance learning of english as a foreign language

    Revista española de lingüística aplicada, Vol. 30, Núm. 1, pp. 323-339

  19. Young white Afrikaans speakers in South Africa: A case of liminal identity?

    Folia Linguistica, Vol. 51, Núm. 3, pp. 639-670