Argitalpenak (14) Ikertzaileren baten partaidetza izan duten argitalpenak

2014

  1. Autonomía en la interacción en resolución de problemas no rutinarios en aulas de primaria

    Investigación en Educación Matemática XVIII

  2. Características de lectura y escritura de población escolar en situación de protección

    Areté, Núm. 14, pp. 172-182

  3. Comprensión de textos. Dificultades, evaluación y ayudas

    Prevención en dificultades del desarrollo y del aprendizaje (Pirámide), pp. 205-222

  4. Comprensión de textos: conceptos básicos y avances en la investigación actual

    Aula: Revista de Pedagogía de la Universidad de Salamanca, Núm. 20, pp. 83-103

  5. Connecting goals and actions during reading: The role of illustrations

    Reading and Writing, Vol. 27, Núm. 1, pp. 153-170

  6. Core academic language skills: An expanded operational construct and a novel instrument to chart school-relevant language proficiency in preadolescent and adolescent learners

    Applied Psycholinguistics, Vol. 36, Núm. 5, pp. 1077-1109

  7. Decoding and Reading Comprehension: A Meta-Analysis to Identify Which Reader and Assessment Characteristics Influence the Strength of the Relationship in English

    Review of Educational Research, Vol. 84, Núm. 1, pp. 74-111

  8. Does the detection of misunderstanding lead to its revision?

    Metacognition and Learning, Vol. 9, Núm. 3, pp. 265-286

  9. Effectiveness of cold and warm feedback in Task-Oriented Reading

    24th Annual Meeting of the Society for Text & Discourse

  10. El papel de la lectura en las interacciones entre maestros y alumnos en las aulas griegas

    Nea Paideia, pp. 129-141

  11. Enfoques de intervención fonoaudiológica en las universidades del suroccidente colombiano

    Areté, Núm. 14, pp. 65-81

  12. Processing of situational information in story problem texts an analysis from on-line measures: an analysis from on-line measures

    The Spanish Journal of Psychology, Vol. 17, pp. 1-14

  13. Reasons for the collaborative difficulties between psychoeducational consultants and teachers: an exploratory analysis

    Journal for the Study of Education and Development, Infancia y Aprendizaje, Vol. 37, Núm. 2, pp. 278-309

  14. ¿Qué procesos promueve un profesor con un problema no rutinario?

    CEAM THALES 2014 : XV Congreso de enseñanza y aprendizaje de las matemáticas: el sentido de las matemáticas. Matemáticas con sentido