Publikationen, an denen er mitarbeitet FERNANDO BELTRÁN LLAVADOR (15)

2022

  1. Training priorities in primary education bilingual programmes in Spain

    European Journal of Teacher Education, Vol. 45, Núm. 3, pp. 303-319

2020

  1. Key issues in teachers’ assessment of primary education bilingual programs in Spain

    International journal of bilingual education and bilingualism, Vol. 23, Núm. 2, pp. 170-183

2016

  1. A regional assessment of bilingual programmes in primary and secondary schools: the teachers' views

    Porta Linguarum: revista internacional de didáctica de las lenguas extranjeras, Núm. 25, pp. 79-92

  2. Un análisis comparativo entre las percepciones del profesorado novel y experto sobre los programas escolares bilingües

    Culture and Education, Cultura y Educación, Vol. 28, Núm. 4, pp. 753-770

2013

  1. Nuevos modelos de formación del profesorado de inglés: el caso de Castilla y León.

    Profesorado: Revista de curriculum y formación del profesorado, Vol. 17, Núm. 3, pp. 307-323

2012

  1. CLIL in teacher training: A Nottingham Trent University and University of Salamanca experience

    Encuentro: revista de investigación e innovación en la clase de idiomas, Núm. 21, pp. 42-56

2010

  1. An international clil initiative: Christopher Columbus DVD

    Linguistic tools for teachers of English: towards a bilingual education (Ediciones Universidad de Salamanca), pp. 79-96

  2. Un proyecto de aprendizaje integrado de contenidos de lengua inglesa: Cristóbal Colón

    Ediciones Universidad de Salamanca

2008

  1. Argumentos para la adquisición temprana y requisitos para el aprendizaje precoz de la L2

    Multidisciplinary studies in language and literature: English, American and Canadian : in memoriam Gudelia Rodríguez Sánchez "and ælc mann þe wisdom lufaþ biþ ge-sælig" (Servicio de Publicaciones), pp. 147-153

2006

  1. Guiding a four-week teaching placement abroad in primary schools: a joint international project

    Encuentro: revista de investigación e innovación en la clase de idiomas, Núm. 16, pp. 40-50

  2. Guía internacional de prácticas docentes en centros de enseñanza primaria

    Salamanca : Ediciones Universidad de Salamanca, 2006