Susana
Olmos Migueláñez
Profesora Titular de Universidad
José Carlos
Sánchez Prieto
Profesor Permanente Laboral
Publicaciones en las que colabora con José Carlos Sánchez Prieto (36)
2024
-
Perceived usefulness of mobile devices in assessment: a comparative study of three technology acceptance models using PLS-SEM
Journal of New Approaches in Educational Research, Vol. 13, Núm. 1, pp. 1-23
-
Toward a new educational reality: A mapping review of the role of e-assessment in the new digital context
Education and Information Technologies, Vol. 29, Núm. 6, pp. 7053-7080
2023
-
TAM, Assessment, and Mobile Technologies: A Study of Teachers’ Acceptance in Higher Education
Lecture Notes in Educational Technology (Springer Science and Business Media Deutschland GmbH), pp. 1263-1271
2022
-
Evaluación de la calidad en e-Learning en Educación Superior: una revisión sistemática de la literatura
Education in the knowledge society (EKS), Núm. 23
2021
-
A cross-cultural study on the influence of cultural values and teacher beliefs on university teachers’ information and communications technology acceptance
Educational Technology Research and Development, Vol. 69, Núm. 2, pp. 1271-1297
-
Calidad en e-Learning:: Identificación de sus dimensiones, propuesta y validación de un modelo para su evaluación en Educación Superior
RIED: revista iberoamericana de educación a distancia, Vol. 24, Núm. 2, pp. 225-244
-
ELearning, assessment and Higher Education in times of pandemic: A mapping of the literature
Proceedings - 11th International Conference on Virtual Campus, JICV 2021
-
Evaluation in Education and Guidance: Contributions from TEEM 21
ACM International Conference Proceeding Series
2020
-
Challenges in Evaluation in Education and Guidance: A Perspective from 2020
ACM International Conference Proceeding Series
-
E-Learning quality assessment in higher education: A mapping study
ACM International Conference Proceeding Series
2019
-
Break the walls! Second-Order barriers and the acceptance of mLearning by first-year pre-service teachers
Computers in Human Behavior, Vol. 95, pp. 158-167
-
Cultural values and technology adoption: A model comparison with university teachers from China and Spain
Computers and Education, Vol. 133, pp. 69-81
-
Exploring the unknown: The effect of resistance to change and attachment on mobile adoption among secondary pre-service teachers
British Journal of Educational Technology, Vol. 50, Núm. 5, pp. 2433-2449
2018
-
¿Hacen los adolescentes un uso seguro de Internet?
La competencia y Ciudadanía Digital para la Transformación Social: XXVI Jornadas Universitarias de Tecnología Educativa. San Sebastián 27, 28 y 29 de junio de 2018
2017
-
Actas XVIII Congreso Internacional de Investigación Educativa: interdisciplinariedad y transferencia (AIDIPE, 2017)
Asociacion Interuniversitaria de Investigacion Pedagógica (AIDIPE)
-
Apego tecnológico y uso futuro de dispositivos móviles entre los estudiantes del máster de educación secundaria
Actas XVIII Congreso Internacional de Investigación Educativa: interdisciplinariedad y transferencia (AIDIPE, 2017)
-
Assessment of the dispositon of future secondary educaton teachers towards mobile learning
ACM International Conference Proceeding Series
-
Interdisciplinaridad y transferencia: Actas I Encuentro de doctorados e investigadores noveles
Asociacion Interuniversitaria de Investigacion Pedagógica (AIDIPE)
-
MLearning and pre-service teachers: An assessment of the behavioral intention using an expanded TAM model
Computers in Human Behavior, Vol. 72, pp. 644-654
-
Motivación e innovación: Aceptación de tecnologías móviles en los maestros en formación
RIED: revista iberoamericana de educación a distancia, Vol. 20, Núm. 2, pp. 273-292