Publicacións (56) Publicacións nas que participase algún/ha investigador/a

2024

  1. 2-Hydroxyethyl methacrylate (2-HEMA) sensitization, a global epidemic at its peak in Spain?

    Contact Dermatitis, Vol. 90, Núm. 5, pp. 507-513

  2. A multilevel investigation of factors related to achievement in Ireland and Spain using PISA data

    Frontiers in Education, Vol. 9

  3. A new frontier in dashboard design: Evaluating an innovative meta-modelling approach through expert insights

    Expert Systems

  4. Academic Program for the Relationship with Companies: An M-Learning Strategy to Promote University-Business Collaborations

    International Journal of Information and Education Technology, Vol. 14, Núm. 1, pp. 81-91

  5. Adoption and use factors of artificial intelligence and big data by citizens

    Comunicación y sociedad = Communication & Society, Vol. 37, Núm. 2, pp. 227-246

  6. Algunas notas sobre la representación de los victimarios franquistas en el cine de la memoria

    El totalitarismo en las artes: diálogos estéticos entre Europa y Asia Oriental (Shangrila Textos Aparte), pp. 40-58

  7. Análisis de contenido en SPSS y KALPHA: Procedimiento para un Análisis Cuantitativo Fiable con la Kappa de Cohen y el Alpha de Krippendorff

    Estudios sobre el mensaje periodístico, Vol. 30, pp. 125-142

  8. Approximation to the economic cost of healthcare for hypertensive patients diagnosed with COVID-19

    Frontiers in Public Health, Vol. 12

  9. Assessing the Effectiveness of Textual Recommendations in KoopaML: A Comparative Study on Non-Expert Users' ML Pipeline Development

    International Journal on Semantic Web and Information Systems, Vol. 20, Núm. 1

  10. Autoconcepto físico y satisfacción corporal de los adolescentes con relación a la Educación Física escolar: revisión sistemática

    Retos: nuevas tendencias en educación física, deporte y recreación, Núm. 51, pp. 348-355

  11. Comparing Journalistic Role Performance Across Thematic Beats: A 37-Country Study

    Journalism and Mass Communication Quarterly, Vol. 101, Núm. 1, pp. 97-126

  12. Competences Expected and Gained during the Teaching Practicum: Analysis of Three Competence Areas Affected during the Pandemic

    Education Sciences, Vol. 14, Núm. 1

  13. Critical incidents as a strategy to enhance student teachers’ reflection about practice through immersive learning

    Reflective Practice, Vol. 25, Núm. 3, pp. 406-425

  14. Cross-cultural adaptation and validation of the Spanish version of the Exercise and Eating Disorders Questionnaire

    Mental Health and Physical Activity, Vol. 26

  15. Cultivating Higher Order Competencies: Complex Thinking in Latin American University Context

    Communications in Computer and Information Science

  16. Cómo afecta la inteligencia artificial generativa a los procesos de evaluación

    Cuadernos de pedagogía, Núm. 549

  17. Cómo los comportamientos de transgresión social queer influyen en las audiencias

    Perspectivas de la comunicación, Vol. 17, Núm. 1

  18. D-AI-COM: A DICOM Reception Node to Automate the Application of Artificial Intelligence Scripts to Medical Imaging Data

    Lecture Notes in Networks and Systems

  19. Data visualization and domain knowledge: Insights through focus groups of researchers in Spain

    Computers in Human Behavior, Vol. 155

  20. Del mundinovi al Cinefluo: Explorando la cultura visual inmersiva en españa (1734-1908)

    Nuevo mundo, mundos nuevos, Núm. 24