Publicaciones (191) Publicaciones en las que ha participado algún/a investigador/a

2022

  1. A Case Study in Brazil and Spain about the Students' Perception of the Gender Gap in Computing

    International Journal of Engineering Education, Vol. 38, Núm. 3, pp. 663-672

  2. A Cloud-Based Model for Driver Drowsiness Detection and Prediction Based on Facial Expressions and Activities

    International Journal of Cloud Applications and Computing, Vol. 12, Núm. 1

  3. A Delphi Consensus report from the "Prolonged Air Leak: A Survey" study group on prevention and management of postoperative air leaks after minimally invasive anatomical resections

    European Journal of Cardio-thoracic Surgery, Vol. 62, Núm. 3

  4. Alfabetización en Datos en las bibliotecas-CRAI españolas: Análisis descriptivo y propositivo

    Revista española de documentación científica, Vol. 45, Núm. 2

  5. Algunos aspectos no somáticos de la pandemia de COVID-19: Corona depression

    Revista de medicina y cine, Vol. 18, Núm. 2, pp. 179-187

  6. Analysis of Protein Structure for Drug Repurposing Using Computational Intelligence and ML Algorithm

    INTERNATIONAL JOURNAL OF SOFTWARE SCIENCE AND COMPUTATIONAL INTELLIGENCE-IJSSCI, Vol. 14, Núm. 1

  7. Analysis of the FO Transformation in the Lattice-Based Post-Quantum Algorithms

    Mathematics, Vol. 10, Núm. 16

  8. Análisis Argumentativo y Auto-regulación de Aprendizaje en estudiantes universitarios del ámbito educativo

    Revista electrónica interuniversitaria de formación del profesorado, Vol. 25, Núm. 3, pp. 159-175

  9. Análisis comparativo de la información política publicada en Twitter por los principales medios impresos y digitales en torno a las elecciones generales del 10N de 2019

    adComunica: revista científica de estrategias, tendencias e innovación en comunicación, Núm. 23, pp. 301-328

  10. Análisis de la percepción del profesorado sobre la conciencia del aprendizaje del alumnado en las actividades participativas

    International Journal of Developmental and Educational Psychology: INFAD. Revista de Psicología, Vol. 1, Núm. 1, pp. 483-496

  11. Análisis y contraste del sistema de selección de la alta magistratura en Honduras

    Revista Jurídica de la Universidad Americana, Vol. 10, Núm. 1, pp. 46-58

  12. Applicability of a knowledge management model that considers organizational memory in Spanish organizations

    VINE Journal of Information and Knowledge Management Systems, Vol. 52, Núm. 4, pp. 555-569

  13. Arousing Early Strategic Thinking about SDGs with Real Mathematics Problems

    Mathematics, Vol. 10, Núm. 9

  14. Assessing digital competence and its relationship with the socioeconomic level of Chilean university students

    International Journal of Educational Technology in Higher Education, Núm. 19

  15. Audiolibros digitales infantiles y juveniles: características en plataformas de préstamo y de distribución y venta

    El profesional de la información, Vol. 31, Núm. 2

  16. Between invisibility and homonormativity: LGBT+ referents for spanish adolescents

    Journal of LGBT Youth, Vol. 19, Núm. 4, pp. 448-468

  17. Bibliometric analysis of media disinformation and fake news in social networks

    Universidad y Sociedad, Vol. 14, Núm. S2, pp. 37-45

  18. COVID-19 and Households Waste in Hispanic America: An Assessment of Trends

    Sustainability (Switzerland), Vol. 14, Núm. 24

  19. Catch the Open! A Gamified Interactive Immersion Into Open Educational Practices for Higher Education Educators

    Frontiers in Psychology, Vol. 13

  20. Challenges and opportunities for culturally responsive leadership in schools: Evidence from Four European countries

    Policy Futures in Education, Vol. 20, Núm. 5, pp. 580-607