Escuela de doctorado
FORMACIÓN EN LA SOCIEDAD DEL CONOCIMIENTO
Publicaciones (191) Publicaciones en las que ha participado algún/a investigador/a
2022
-
A Case Study in Brazil and Spain about the Students' Perception of the Gender Gap in Computing
International Journal of Engineering Education, Vol. 38, Núm. 3, pp. 663-672
-
A Cloud-Based Model for Driver Drowsiness Detection and Prediction Based on Facial Expressions and Activities
International Journal of Cloud Applications and Computing, Vol. 12, Núm. 1
-
A Delphi Consensus report from the "Prolonged Air Leak: A Survey" study group on prevention and management of postoperative air leaks after minimally invasive anatomical resections
European Journal of Cardio-thoracic Surgery, Vol. 62, Núm. 3
-
Alfabetización en Datos en las bibliotecas-CRAI españolas: Análisis descriptivo y propositivo
Revista española de documentación científica, Vol. 45, Núm. 2
-
Algunos aspectos no somáticos de la pandemia de COVID-19: Corona depression
Revista de medicina y cine, Vol. 18, Núm. 2, pp. 179-187
-
Analysis of Protein Structure for Drug Repurposing Using Computational Intelligence and ML Algorithm
INTERNATIONAL JOURNAL OF SOFTWARE SCIENCE AND COMPUTATIONAL INTELLIGENCE-IJSSCI, Vol. 14, Núm. 1
-
Analysis of the FO Transformation in the Lattice-Based Post-Quantum Algorithms
Mathematics, Vol. 10, Núm. 16
-
Análisis Argumentativo y Auto-regulación de Aprendizaje en estudiantes universitarios del ámbito educativo
Revista electrónica interuniversitaria de formación del profesorado, Vol. 25, Núm. 3, pp. 159-175
-
Análisis comparativo de la información política publicada en Twitter por los principales medios impresos y digitales en torno a las elecciones generales del 10N de 2019
adComunica: revista científica de estrategias, tendencias e innovación en comunicación, Núm. 23, pp. 301-328
-
Análisis de la percepción del profesorado sobre la conciencia del aprendizaje del alumnado en las actividades participativas
International Journal of Developmental and Educational Psychology: INFAD. Revista de Psicología, Vol. 1, Núm. 1, pp. 483-496
-
Análisis y contraste del sistema de selección de la alta magistratura en Honduras
Revista Jurídica de la Universidad Americana, Vol. 10, Núm. 1, pp. 46-58
-
Applicability of a knowledge management model that considers organizational memory in Spanish organizations
VINE Journal of Information and Knowledge Management Systems, Vol. 52, Núm. 4, pp. 555-569
-
Arousing Early Strategic Thinking about SDGs with Real Mathematics Problems
Mathematics, Vol. 10, Núm. 9
-
Assessing digital competence and its relationship with the socioeconomic level of Chilean university students
International Journal of Educational Technology in Higher Education, Núm. 19
-
Audiolibros digitales infantiles y juveniles: características en plataformas de préstamo y de distribución y venta
El profesional de la información, Vol. 31, Núm. 2
-
Between invisibility and homonormativity: LGBT+ referents for spanish adolescents
Journal of LGBT Youth, Vol. 19, Núm. 4, pp. 448-468
-
Bibliometric analysis of media disinformation and fake news in social networks
Universidad y Sociedad, Vol. 14, Núm. S2, pp. 37-45
-
COVID-19 and Households Waste in Hispanic America: An Assessment of Trends
Sustainability (Switzerland), Vol. 14, Núm. 24
-
Catch the Open! A Gamified Interactive Immersion Into Open Educational Practices for Higher Education Educators
Frontiers in Psychology, Vol. 13
-
Challenges and opportunities for culturally responsive leadership in schools: Evidence from Four European countries
Policy Futures in Education, Vol. 20, Núm. 5, pp. 580-607