Artículos (21) Publicaciones en las que ha participado algún/a investigador/a

2016

  1. "The mobile shall worship thee": cant language in Thomas Shadwell's "The Squire of Alsatia" (1688)

    SEDERI: yearbook of the Spanish and Portuguese Society for English Renaissance Studies, Núm. 26, pp. 175-193

  2. 150 años de Alicia en el País de las Maravillas

    CLIJ: Cuadernos de literatura infantil y juvenil, Año 29, Núm. 274, pp. 26-33

  3. A regional assessment of bilingual programmes in primary and secondary schools: the teachers' views

    Porta Linguarum: revista internacional de didáctica de las lenguas extranjeras, Núm. 25, pp. 79-92

  4. Adaptación del léxico del inglés a las necesidades de los estudiantes

    Ibérica: Revista de la Asociación Europea de Lenguas para Fines Específicos ( AELFE ), Núm. 32, pp. 133-152

  5. An Interview with Robert Hass

    Revista de Estudios Norteamericanos, Núm. 20, pp. 195-215

  6. Ana Blandiana and Hölderlin’s Eternal Question

    Glasgow Review of Books

  7. Arranged marriages and interracial love relationships in women's cinema of the South Asian diaspora

    Feminismo/s, Núm. 27, pp. 79-99

  8. Centenario Roald Dahl. RoaldDahl:literatura sin fronteras

    CLIJ: Cuadernos de literatura infantil y juvenil, Año 29, Núm. 271, pp. 38-47

  9. Cervantes, Scott y el héroe quijotesco decimonónico

    Erebea: Revista de Humanidades y Ciencias Sociales, Núm. 6, pp. 109-145

  10. Dancing to Create Alternative and Healing Spaces in Mira Nair Films

    Revista internacional de culturas y literaturas, Núm. 19

  11. Eliot’s Modernist Manifesto

    Transatlantica, Vol. 1

  12. From locus classicus to locus lumpen: Junot Díaz's "aurora"

    Journal of Modern Literature, Vol. 39, Núm. 2, pp. 39-52

  13. Incorporating problem-oriented policing methodologies into the syllabus of an English for law enforcement course

    Encuentro: revista de investigación e innovación en la clase de idiomas, Núm. 25, pp. 118-123

  14. Kalocsái, Karolina: Communities of Practice and English as a Lingua Franca. A Study of Erasmus Students in a Central European Context

    Journal of English as a Lingua Franca, Vol. 5, Núm. 1, pp. 207-210

  15. Opinions on indigenous languages as languages of learning and teaching in Africa: Non-english-speaking unisa-students

    International Journal of Communication and Linguistic Studies, Vol. 14, Núm. 1, pp. 17-31

  16. Optimization of Time in Classroom Listening Comprehension Tasks

    Miscelánea: A journal of english and american studies, Núm. 53, pp. 67-79

  17. Students' perception of the integration of mobile devices as learning tools in pre-primary and primary teacher training degrees

    International Journal of Human Capital and Information Technology Professionals, Vol. 7, Núm. 2, pp. 19-35

  18. The Impact of an Erasmus Placement in Students’ Perception of their Intercultural Communicative Competence

    Journal of Intercultural Communication Research, Vol. 45, Núm. 4, pp. 338-354

  19. The effect of multiple encounters in contextualized learning

    Porta Linguarum: revista internacional de didáctica de las lenguas extranjeras, Núm. 25, pp. 49-62

  20. Un análisis comparativo entre las percepciones del profesorado novel y experto sobre los programas escolares bilingües

    Culture and Education, Cultura y Educación, Vol. 28, Núm. 4, pp. 753-770