Département
FILOLOGÍA INGLESA
Articles (21) Publications auxquelles un chercheur a participé
2016
-
"The mobile shall worship thee": cant language in Thomas Shadwell's "The Squire of Alsatia" (1688)
SEDERI: yearbook of the Spanish and Portuguese Society for English Renaissance Studies, Núm. 26, pp. 175-193
-
150 años de Alicia en el País de las Maravillas
CLIJ: Cuadernos de literatura infantil y juvenil, Año 29, Núm. 274, pp. 26-33
-
A regional assessment of bilingual programmes in primary and secondary schools: the teachers' views
Porta Linguarum: revista internacional de didáctica de las lenguas extranjeras, Núm. 25, pp. 79-92
-
Adaptación del léxico del inglés a las necesidades de los estudiantes
Ibérica: Revista de la Asociación Europea de Lenguas para Fines Específicos ( AELFE ), Núm. 32, pp. 133-152
-
An Interview with Robert Hass
Revista de Estudios Norteamericanos, Núm. 20, pp. 195-215
-
Ana Blandiana and Hölderlin’s Eternal Question
Glasgow Review of Books
-
Arranged marriages and interracial love relationships in women's cinema of the South Asian diaspora
Feminismo/s, Núm. 27, pp. 79-99
-
Centenario Roald Dahl. RoaldDahl:literatura sin fronteras
CLIJ: Cuadernos de literatura infantil y juvenil, Año 29, Núm. 271, pp. 38-47
-
Cervantes, Scott y el héroe quijotesco decimonónico
Erebea: Revista de Humanidades y Ciencias Sociales, Núm. 6, pp. 109-145
-
Dancing to Create Alternative and Healing Spaces in Mira Nair Films
Revista internacional de culturas y literaturas, Núm. 19
-
Eliot’s Modernist Manifesto
Transatlantica, Vol. 1
-
From locus classicus to locus lumpen: Junot Díaz's "aurora"
Journal of Modern Literature, Vol. 39, Núm. 2, pp. 39-52
-
Incorporating problem-oriented policing methodologies into the syllabus of an English for law enforcement course
Encuentro: revista de investigación e innovación en la clase de idiomas, Núm. 25, pp. 118-123
-
Kalocsái, Karolina: Communities of Practice and English as a Lingua Franca. A Study of Erasmus Students in a Central European Context
Journal of English as a Lingua Franca, Vol. 5, Núm. 1, pp. 207-210
-
Opinions on indigenous languages as languages of learning and teaching in Africa: Non-english-speaking unisa-students
International Journal of Communication and Linguistic Studies, Vol. 14, Núm. 1, pp. 17-31
-
Optimization of Time in Classroom Listening Comprehension Tasks
Miscelánea: A journal of english and american studies, Núm. 53, pp. 67-79
-
Students' perception of the integration of mobile devices as learning tools in pre-primary and primary teacher training degrees
International Journal of Human Capital and Information Technology Professionals, Vol. 7, Núm. 2, pp. 19-35
-
The Impact of an Erasmus Placement in Students’ Perception of their Intercultural Communicative Competence
Journal of Intercultural Communication Research, Vol. 45, Núm. 4, pp. 338-354
-
The effect of multiple encounters in contextualized learning
Porta Linguarum: revista internacional de didáctica de las lenguas extranjeras, Núm. 25, pp. 49-62
-
Un análisis comparativo entre las percepciones del profesorado novel y experto sobre los programas escolares bilingües
Culture and Education, Cultura y Educación, Vol. 28, Núm. 4, pp. 753-770